Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 foorx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:piotrek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 22.02.2013 21:48

Witam ostatnio zaczely pojawiac mi sie dziwne errory na serverze z niektorymi sobie poradziłem jednak jestem amatorem więc zwracam się do was.
Mam problem z menu na serverze deathrun pojawily mi sie error logi
L 02/22/2013 - 21:38:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "playermenu.amxx")
L 02/22/2013 - 21:38:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 02/22/2013 - 21:38:05: [AMXX]	[0] playermenu.sma::spawn2 (line 38)


DOPISALEM DEBUG DO PLUGINU !!!

Załączam SMA

Załączone pliki


Użytkownik foorx edytował ten post 22.02.2013 21:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.02.2013 08:52

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

Scripting AMXXProblemy

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.02.2013 09:15

1. Sprawdź po spawnie, czy gracz jest żywy.
public spawn2(id)
{
if(is_user_alive(id)){
menu_display(id, menu, 0)
}
}


2. Wyświetl trzecią opcję tylko vipom
public spawn2(id)
{
if(is_user_alive(id)){
new menu = menu_create("\rCs-Ariba.pl \yMenu", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\yGravitka")
menu_additem(menu, "\ySpeed")
if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
menu_additem(menu, "\rGrawitka i \dSpeed \n (VIP)")
}
menu_display(id, menu, 0)
}
}
Funkcja create nie będzie na już potrzebna.

3. Używaj wskaźników dla cvarów.
4. Zapisz prędkość gracza, bo inaczej wraz ze zmianą broni, bonus zniknie.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define VERSION "1.0"

#define SetBit(%1,%2) ( %1 |= ( 1 << (%2) ) )
#define ClearBit(%1,%2) ( %1 &= ~( 1 << (%2) ) )
#define CheckBit(%1,%2) ( %1 & ( 1 << (%2) ) )

new cgravity, cspeed, c1gravity, c1speed, speed, speed1;

public plugin_init()
{
register_plugin("VIP",VERSION,"SeeK")

cgravity=register_cvar("vip_gravity", "0.8")
cspeed=register_cvar("vip_speed", "300.0")
c1gravity=register_cvar("vip1_gravity", "0.8")
c1speed=register_cvar("vip1_speed", "300.0")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn2", 1)
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "speedCheck", 1);
}

public speedCheck(id){
if(is_user_alive(id)){
if(CheckBit(speed, id)){
set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cspeed));
}
if(CheckBit(speed1, id)){
set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(c1speed));
}
}
}

public client_putinserver(id){
ClearBit(speed, id);
ClearBit(speed1, id);
}

public spawn2(id)
{
if(is_user_alive(id)){
ClearBit(speed, id);
ClearBit(speed1, id);
new menu = menu_create("\rCs-Ariba.pl \yMenu", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\yGravitka")
menu_additem(menu, "\ySpeed")
if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
menu_additem(menu, "\rGrawitka i \dSpeed \n (VIP)")
}
menu_display(id, menu, 0)
}
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
set_user_gravity(id,get_pcvar_float(cgravity))
}
case 1:{
set_user_maxspeed(id,get_pcvar_float(cspeed))
SetBit(speed, id);
}
case 2:{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
set_user_gravity(id,get_pcvar_float(c1gravity))
set_user_maxspeed(id,get_pcvar_float(c1speed))
SetBit(speed1, id);
} else {
client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
}
}
}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych