Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak dodac/uzywac submodeli?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vendeliko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 20.02.2013 22:14

Witam,w jaki sposob uzywac submodeli? mam ustawione
cs_set_user_model(id, PR_MDL_WIEZIEN);
set_user_info(id, "dreams_modeljb3");
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
ale przy kompilacji wyskakuje blad
JailBreak_Menager.sma(1899) : error 088: number of arguments does not match definition

wiec na pewno cos nie tak :S

PR_MDL_WIEZIEN = model wieznia
dreams_modeljb3 = .mdl z submodelami
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 20.02.2013 22:25

http://www.amxmodx.o...go=func&id=1280
  • +
  • -
  • 0

#3 Vendeliko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 20.02.2013 22:42

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!


Dziekuje za odpowiedz,lecz mowiac szczerze to nie mam pojecia o co tam chodzi :s,dopiero zaczynam z amxx,mogl bys proszę jakos latwiej
to wytlumaczyc? zrobic jakis mini poradnik lub cos
  • +
  • -
  • 0

#4 Vendeliko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 22.02.2013 17:25

~refresh~

dodane zostaly submodele do mojego .sma jednak nie dzialaja,crashuja serwer gdy sie spojrzy na model :S,moze ktos sprawdzic co nie tak i poprawic??

tak wygladaja miejsca w ktorych mam pododawane

set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 3);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); 

set_user_info(kogo, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(kogo, pev_body, 3);
set_user_rendering(kogo, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 15)

set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
return FMRES_SUPERCEDE;

if(prowadzacy_id == id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 1);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(is_user_admin(id) && prowadzacy_id != id && equal(key,"model"))
{
cs_set_user_model(id, PR_MDL_VIP_CT);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!is_user_admin(id) && prowadzacy_id == id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 1);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!is_user_admin(id) && prowadzacy_id != id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 3);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if(has_fd[id] != 0 && has_fd[id] == rundy)
{
blokada[id] = true;
freeday = true;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 16);
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, 3);
}
else
{
set_user_rendering(id);
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
} 

if(is_user_admin(id))
{
cs_set_user_model(id, PR_MDL_VIP_TT);


return HAM_IGNORED;
}
else 
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}

cs_reset_user_model(prowadzacy_id);
set_user_info(prowadzacy_id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(prowadzacy_id, pev_body, 1);
set_user_rendering(prowadzacy_id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 5);

set_user_rendering(killer, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
set_user_info(killer, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(killer, pev_skin, 4);
zabojca_ct[killer] = true;

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych