Hej. Czy mógł by ktoś poprawić załączony plugin? Są w nim pewne dźwięki, ale nie są używane i chciał bym, aby działały : s
zp_knockback.sma 11.89KB
32 downloads
zp_knockback.amxx
Dziękuje : P
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Dźwięki w pluginie są, ale nie są używane
Started By .PePe., 19.02.2013 13:51
4 replies to this topic
#1
Posted 19.02.2013 13:51
#2
Posted 21.02.2013 16:51
odświeżam
#3
Posted 23.02.2013 16:17
w górę!
#4
Posted 27.02.2013 20:17
w górę !!!
#5
Posted 18.03.2013 10:41
Znajdź:
Zmień na:
Znajdź:
Zmień na:
Znajdź:
Zmień na:
Sprawdź może zadziała
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Znajdź:
emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Sprawdź może zadziała
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104