Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mapy nie działają


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 hakuna

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 11.05.2009 17:49

Witam. Moim problemem jest wrzucenie map na serwer. Posłużę się przykładem mapy de_rats_1337.

Wgrywam ją według instrukcji:
Pliki mapy wrzucam do cstrike/maps, następnie do mapcykle oraz do maps.ini dopisuję:
[quote]de_rats_1337[/quote]

Restartuje serwer, wchodzę w menu zarządzania mapami i... nic. Brak mapy. Próbuję takżę komendą amx_map de_rats_1337 - również nic z tego.



Kilka map na serwer wcześniej już wgrałem (aim_headshot, cs_deagle5 itd), niestety jest ich bardzo mało. Wszystkie te mapy pobieram z fpsbanana.
Wyżej wymienione mapki działają elegancko, ponieważ po ściągnięciu z fps-a są trzy pliki:
aim_headshot.bsp
aim_headshot.ztmp
aim_headshot.txt.


I teraz puenta problemu. W folderze de_rats_1337 jest tylko jeden plik z rozszerzeniem *bsp. Brakuje rozszerzenia *ztmp - i według mnie dlatego mapa nie działa. Podobnie z innymi pobranymi 15 mapami - tylko pliki bsp i txt, brak ztmp. Wie ktoś może jakim programem mozna przerobić plik .bsp na .ztmp?
Dołączona grafika


Na forum znalazłem takie coś:
[quote].ztmp

Pewnie po jakimś czasie zauwazycie pliki .ztmp w katalogach serwera. Pliki te są wykorzystywane do przesyłu danych do klienta - spakowane programem z/bzip2 zaoszczędzają czas i łącze, jeśli osoba ściaga pliki z serwera (jeśli funkcja downloadu jest aktywna i nie korzystamy z sv_downloadurl).

Pliki jeśli są tworzone, to niestety nie są aktualizowane jeśli np wrzucimy nowszą wersję mapy czy dzwięków - dlatego trzeba się ich pozbywac ręcznie.

Aby serwer nie tworzy skompresowanych plików .ztmp w katalogach serwera dodaj do server.cfg poniższą linię

sv_filetransfercompression 0

Domyslnie wartośc zmiennej jest równa 1, ale jesli wykorzystujemy sv_downloadurl warto ustawić na 0 - zaoszczędzi to nam troche miejsca i bałaganu na serwerze gry.

Serwer sam z siebie nie kasuje plików .ztmp - musimy je skasować ręcznie. [/quote]


Do pliku server.cfg dopisałem:
sv_filetransfercompression 0
i nic.



Jak Wy wgrywacie mapy na serwer? Przerabiacie je na *ztmp? Miał ktoś podobny problem?
Proszę o pomoc.


Pozdrawiam[/quote]
  • +
  • -
  • 0

#2 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.05.2009 18:52

Jak Wy wgrywacie mapy na serwer?


Ja tak : http://amxx.pl/viewtopic.php?t=974
  • +
  • -
  • 0

#3 hakuna

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 11.05.2009 19:05

hakuna napisał/a:
Jak Wy wgrywacie mapy na serwer?


Ja tak : http://amxx.pl/viewtopic.php?t=974


Ja również tak robię...
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 11.05.2009 19:41

Jak Wy wgrywacie mapy na serwer? Przerabiacie je na *ztmp? Miał ktoś podobny problem?

Format *.ztmp sam się tworzy ! Mapa grana jest na serwerze, a następnie tworzy się owy plik - świadczy to o tym, że mapa została wgrana poprawnie i była grana już na serwie.

@ Dopisz nazwę mapy do mapcykle.txt oraz maps.ini.
  • +
  • -
  • 0

#5 hakuna

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 12.05.2009 17:27

Wgrywam ją według instrukcji:
Pliki mapy wrzucam do cstrike/maps, następnie do mapcykle oraz do maps.ini dopisuję:
Cytat:
de_rats_1337



Dopisz nazwę mapy do mapcykle.txt oraz maps.ini.





Format *.ztmp sam się tworzy ! Mapa grana jest na serwerze, a następnie tworzy się owy plik - świadczy to o tym, że mapa została wgrana poprawnie i była grana już na serwie.


Jak wgrywam samą mape bsp to też nie dziala.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych