Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie klasy zeus i hades

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 xMastico

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 12:52

Zrobilibysie mi takie klasy :
- Zeus[Unikalna] [Flaga H]
Opis: Ma deagl m4,ak47,grawitację (60-255),1/1kosa,niewidzialność (0/255) 1/3 z każdej broni.

- Hades[Unikalna] [Flaga G]
Opis: Ma awp,ak47,deagla, 1/12 z każdej broni,Grawitacja (40/255

- Posejdon[Unikalna] [Flaga F]
Opis: Ma m4,krowe,deagla,1/9 z każdej broni,1/1kosa

- Perseusz[Unikalna] [Flaga E]
Opis: Ma m4,Ak47,1/6z każdej broni,1/1 kosa

Dziekuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 17.02.2013 13:38

[Flaga H]

chodzi Ci o ADMIN_LVL_H tak ??
  • +
  • -
  • 0

#3 xMastico

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 13:53

Żeby klasa była w users na fladze H
  • +
  • -
  • 0

#4 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 17.02.2013 14:48

nie ma flagi h mozna zrobic zeby dodac premium ADMIN_LVL_H ale to flaga t
  • +
  • -
  • 1

#5 xMastico

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 14:52

noto flaga t.
  • +
  • -
  • 0

#6 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 17.02.2013 15:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
		
new const nazwa[]   = "Zeus[Unikalna]";
new const opis[]	= "Ma deagl m4,ak47,grawitację (60-255),1/1kosa,niewidzialność (0/255) 1/3 z każdej broni.";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Zeus[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}


lap tu zeusa
  • +
  • -
  • 1

#7 xMastico

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 15:19

Dzięki i to jest na ADMIN_LVL_H tak ??
  • +
  • -
  • 0

#8 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 17.02.2013 15:40

oczywiscie jest na ADMIN_LVL_H

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Hades[Unikalna]";
new const opis[]	= "Ma awp,ak47,deagla, 1/12 z każdej broni,mniejsza Grawitacja ";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Hades[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

hades Admin_lvl_g licze na + :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Posejdon[Unikalna]";
new const opis[]	= "Ma m4,krowe,deagla,1/9 z każdej broni,1/1kosa ppm";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Posejdon[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
lap Posejdona Admin_lvl_f

Użytkownik Kawon edytował ten post 20.03.2013 00:32

  • +
  • -
  • 1

#9 xMastico

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 15:41

Dałem ci 3+ czekam jeszcze na resztę klas.
  • +
  • -
  • 0

#10 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 17.02.2013 15:55

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Perseusz[Unikalna]";
new const opis[]	= "Ma m4,Ak47,1/6z każdej broni,1/1 kosa";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Perseusz[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Lap ostatnia Perseusz
  • +
  • -
  • 1

#11 xMastico

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 16:05

thx.
  • +
  • -
  • 0

#12 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 20.03.2013 00:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych