Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[FIX] Nieściągające się modele / mapy po aktualizacji CSa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.02.2013 23:44

*
Popularny

cstrike_downloads
Od kiedy mamy do czynienia z nową, względnie bezpieczną metodą pobierania plików do folderu cstrike_downloads,
przy włączonym fastDL na serwerze, brak choćby jednego pliku, który jest na serwerze cstrike, spowoduje błąd,
uniemożliwiający graczom pobranie plików, a tym samym - wejście na serwer.

Wóz albo przewóz
Dotychczas, dla plików, które nie były dostępne na fastDL były tworzone pliki .ztmp, a te wysyłane do klienta.
Obecnie, zostaną one pobrane, ale błędnie, to znaczy suma kontrolna nie będzie się zgadzać, co spowoduje
próbę pobrania kolejnego, zniekształconego pliku do gracza, co skutkuje najczęściej albo pobraniem folderu zamiast pliku,
albo próbą pobrania pliku ze zniekształconym początkiem lokalizacji (znak, czy 2), co ostatecznie nie pozwala graczowi wejść.

Jak temu zaradzić?
Wgrać wszystkie pliki, które wymagają pobrania przez gracza na fastDL (bez wyjątków).
Aby sprawdzić, który plik nam się nie pobiera, mamy 2 możliwości:
  • Sprawdzić komunikat w konsoli (chodzi o plik z będną sumą kontrolną !=30, nie ten niżej)
  • LUB sprawdzić, gdzie na serwerze utworzył nam się plik .ztmp, a tworzą się one tylko dla plików,
    które nie mają odpowiedników na fastDL, a właśnie te pliki musimy skopiować na fastDL.
Uwagi
Pobrane pliki z błędną sumą kontrolną należy z naszego folderu (cstrike_downloads) usunąć, inaczej nie pobierzemy prawidłowego pliku.
Należy upewnić się, że pliki wszystkich dodatków i map są na fastDL, by niemiła niespodzianka nie spotkała nas po paru dniach na
nietypowej mapce, a trudno, by graczom pliki usunąć, także zalecam zwrócić na to szczególną uwagę. Dziękuję, dobranoc.

#2 .PePe.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 17.02.2013 00:13

Niestety, ale posiadam kompletną mapę z dużą ilością plików i ona nadal nie działa : (


L 02/17/2013 - 00:20:35: -------- Mapchange to zm_abyss3 --------
[AMXX] Loaded 1 admin from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/s138066/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/s138066/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Użytkownik .PePe. edytował ten post 17.02.2013 00:15


#3 Makale

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:234
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.02.2013 03:36

Mam tak z wieloma plikami pomimo tego, że są na FastDL... Nie mogę wejść na swoje serwery, dlatego też używam NS'a.
  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#4 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.02.2013 03:47

Ktoś coś poradzi na mój problem??

Posiadam serwer [BH/KZ] (serwer do skakania) jest na nim ~350 map.
Duża ilość map wymaga plików .wad które znajdują się w folderze cstrike.

Problem w tym że odkąd mamy nazwę sobie to nową wersje cs'a to pliki .wad nie chcą się pobierać i zamiast nich pojawiają się foldery o nazwie pliku .wad
Gdy w plikach .res map dodam przed nazwa pliku .wad cstrike/ (cstrike/nazwa.wad) wtedy pliki się pobierają lecz źle.
W cstrike_downloads powinny one być od razu a mam coś takiego cstrike_downloads/cstrike/nazwa.wad i gra nie czyta pliku po czym crash cs'a. :(

Czekam, na szybką i pomocną odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#5 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 17.02.2013 09:23

a takie pytanko co do fastdl to folderowi głównemu nadajemy teraz nazwę dalej cstrike czy cstrike_downloads ?
  • +
  • -
  • 0

#6 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.02.2013 15:28

A czy na serwerze masz cstrike_downloads?? :facepalm:
A po 2 to cstrike masz jako oznaczenie gry. W innych grach będzie np dod (day of defeat) itd.
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#7 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.02.2013 20:28

Dodam informację, że fix nie działa dla plików, które zostały umieszczone bezpośrednio w folderze cstrike, co jest bardzo złym nawykiem.
Nie jest to dobre rozwiązanie ze względu na możliwe korzystanie z pliku o tej samej nazwie przez inny plugin / mapę, co zakończy się błędem.
Adekwatnie, nie umieszcza się RSów w katalogu sound o nazwie ogólnej typu "rs1", "rs2", etc., gdyż istnieje szansa, że inny serwer już korzysta z takich plików.

Jednakże, twórcy niektórych map, nie zastosowali się do tych zasad i umieścili pliki .wad w katalogu głównym cstrike, co nie jest przez Valve dozwolone
po ostatniej aktualizacji w ramach pakietu zabezpieczeń, który m.in. nie pozwala na dalsze nadpisywanie gameMenu, czy nawet niszczenia plików gracza.

Mimo tego, Valve potwierdziło, że wraz z następną wersją, będzie można pobierać pliki bezpśrednio do katalogu cstrike (czyt. cstrike_downloads).
Niestety, nie jest podana data nabliższej aktualizacji, więc jedynym rozwiązaniem na chwilę obecną jest przeniesienie plików .wad do nowego katalogu,
podmiana ścieżek w pliku .res mapy, oraz zdekompilowanej mapie .bsp i następnie ponownej kompilacji, oczywiście z aktualizacją, koniecznie też na fastDLu.

Odnośnie wszelkich funkcji precache poza samym folderem cstrike, fix ma w pełni skuteczne zastosowanie.
(17.02.2013 22:07):
Dodaję źródło ostatniej informacji:
github.com/ValveSoftware/halflife/issues/160


#8 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.02.2013 21:53

Pozostaje mi czekać na tą aktualizację która poprawi ściąganie plików z cstrike.
Bo mając ~350 map na serwerze z czego większość potrzebuje plików .wad i miałbym każdą dekompilować, zmieniać info o .wad potem kompilować, i jeszcze poprawić pliki .res to się zajadę :)
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#9 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 18.02.2013 02:32

po ostatniej aktualizacji w ramach pakietu zabezpieczeń, który m.in. nie pozwala na dalsze nadpisywanie gameMenu, czy nawet niszczenia plików gracza.


Czyli po kolejnym update znów będzie działało nadpisywanie gameMenu i niszczenie plików gracza ?

Zauważyłem, że pliki typu modele, dzwięki, sprite pobierają się normalnie z fastdownloadu - tak jak powinny, lecz gdy pobierana jest mapa niestandardowa to nie leci na fastdownloadzie mimo, że pliki są na serwerze fdl.

Jakiś pomysł / rozwiązanie na taki problem ?

[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]
(18.02.2013 15:51):
Nie, ze względu na zapisywanie plików w cstrike_downloads

Aktualizacja ma zapewnić możliwość wgrywania plików bezpośrednio do katalogu cstrike, tzn. cstrike_downloads

Użytkownik Benio101 edytował ten post 21.02.2013 01:21

  • +
  • -
  • 0

#10 Haiko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2015 03:00

Już myślałem, że dzień przed startem mojego serwera nic z tego nie wyjdzie.

Lecz ten sposób mi pomógł, dziękuje.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych