Od kiedy mamy do czynienia z nową, względnie bezpieczną metodą pobierania plików do folderu cstrike_downloads,
przy włączonym fastDL na serwerze, brak choćby jednego pliku, który jest na serwerze cstrike, spowoduje błąd,
uniemożliwiający graczom pobranie plików, a tym samym - wejście na serwer.
Wóz albo przewóz
Dotychczas, dla plików, które nie były dostępne na fastDL były tworzone pliki .ztmp, a te wysyłane do klienta.
Obecnie, zostaną one pobrane, ale błędnie, to znaczy suma kontrolna nie będzie się zgadzać, co spowoduje
próbę pobrania kolejnego, zniekształconego pliku do gracza, co skutkuje najczęściej albo pobraniem folderu zamiast pliku,
albo próbą pobrania pliku ze zniekształconym początkiem lokalizacji (znak, czy 2), co ostatecznie nie pozwala graczowi wejść.
Jak temu zaradzić?
Wgrać wszystkie pliki, które wymagają pobrania przez gracza na fastDL (bez wyjątków).
Aby sprawdzić, który plik nam się nie pobiera, mamy 2 możliwości:
- Sprawdzić komunikat w konsoli (chodzi o plik z będną sumą kontrolną !=30, nie ten niżej)
- LUB sprawdzić, gdzie na serwerze utworzył nam się plik .ztmp, a tworzą się one tylko dla plików,
które nie mają odpowiedników na fastDL, a właśnie te pliki musimy skopiować na fastDL.
Pobrane pliki z błędną sumą kontrolną należy z naszego folderu (cstrike_downloads) usunąć, inaczej nie pobierzemy prawidłowego pliku.
Należy upewnić się, że pliki wszystkich dodatków i map są na fastDL, by niemiła niespodzianka nie spotkała nas po paru dniach na
nietypowej mapce, a trudno, by graczom pliki usunąć, także zalecam zwrócić na to szczególną uwagę. Dziękuję, dobranoc.