Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z przerabianiem mocy dla klasyDiabloMod Core 1.1 by DarkGL


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.02.2013 21:43

Witam.
Mam taki problem, gdy chce w klasie na przyklad wsadzic moc blyskawic to biorac kody z diablo 5.9 to wyglada tak.

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}


A żeby to dodać do klasy w core 1.1.0 to jak ma to wygladac? tak:

dodac to:

ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
do:
public diablo_class_enabled(id){
?
I tak po za tym co daje "else if" jak to jest to samo co samo "if"?

Jeszcze jedna rzecz, do czego uzywamy ResetHUD?
public ResetHUD(id)


proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych