Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Server shutting down!Serwer wyłącza się po zmianie mapy!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 K4P1K

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 15.02.2013 18:53

Witam!
Kiedy zmienię mapkę na serwerze wyskakuje mi komunikat:
Server shutting down!

Zna ktoś rozwiązanie mojego problemu? Załączam plugins.ini

; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx  ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx  ; allows to vote for next map
timeleft.amxx  ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx  ; restrict weapons menu
statsx.amxx  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here

afkkisss.amxx	 ;wykopuje graczy AFK
polski_cs.amxx	 ;Spolszczenie cs
ptb.amxx	 ;Automatyczny balans druzyn
raty.amxx	 ;ustawia ex_interp 0.01, rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101
bcd_hudtimer.amxx    ;Licznik c4
bullet_damage.amxx    ;pokazuje zadane obrazenia
ColoredSmoke.amxx    ;Kolorowe Smoke
parachute.amxx	 ;Spadochron
grenade_trail.amxx    ;Smuga za granatem
backweapons.amxx    ;bronie na plecach
Allow_round_finish.amxx    ;Pozwala skonczyc runde
sillyc4.amxx	 ;Lepkie c4
ultimate_ss_log.amxx    ;Ultimate SS z zapisywaniem do logów

Do tego moje cvary:

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File
// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"
// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"
// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1
// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2
// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//				 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180
// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75
// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0
// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0
// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1
// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10
// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10
// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1
// Some ratios for voting success
// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02
// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90
// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15
// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1
// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""
//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//
// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1
// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500
// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0
///////////////Amx SS ban//////////
amx_ss_max 5				    //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi
amx_ss_interval 1.0   //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen
amx_ss_design 3   //wyświetlanie wiadomości (opcjonalnie 3)
amx_ss_site "www.twojastrona.cc - Dzial SnapShot" //Podaj swoją stronę gdzie można wyjaśnić zrobione SS.
// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0
// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0
/////////////AFK KICKER///////////
afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 2 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 400 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec.

//////////////PTB//////////////////
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
			
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1

// team selection control
amx_ptb limitjoin    on	 // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin	 0	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize	  10	   // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff	  2	    //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3	    // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3	    // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick	  5	    // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick		 off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj	  off	 // zapisuj wtj do pliku wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch	   on	    // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1	    // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7	    // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0	    // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly	 off	 //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj	  off	 //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce	 off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok	    off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay	  off    // uzywaj wiadomosci HUD
// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3	    // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore	 2	    // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50	    // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2	    // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
//////////////Advanced bullet damage//////////////
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie
Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)
Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .
Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.
Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego
Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.
Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji
Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD
Bullet_Show_Mode 1
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
///////////////Colored Smoke////////////
sv_colored_smoke 1
//0 - kolorowe dymy wyłączone
//1 - losowe wybieranie spośród 6-ściu kolorów
//2 - Według drużyny - dym będzie miał kolor drużyny która żuciła granat

////////////////Parachute///////////////
sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
server_msg_mode "3"
//tryb wyświetlania wiadomości (0 - konsola, 1 - chat, 2 - środek ekranu, 3 - hud, 4 - chmurka)
server_rule_mode "4"
//tryb wyświetlania zasad (0 - konsola, 1 - chat, 2 - środek ekranu, 3 - hud, 4 - chmurka)
server_info_mode "3"
//tryb wyświetlania informacji (0 - konsola, 1 - chat, 2 - środek ekranu, 3 - hud, 4 - chmurka)
server_msg_style "0"
//styl wyświetlania chmurki dla wiadomości (0 - domyślna informacja, 1 - przyjaciel zginął, 2 - wróg zginął, 3 - scenariusz, [4 - kupowanie, 5 - kariera, 6 - podpowiedź, 7 - podpowiedź w grze, 8 - koniec gry])
server_rule_style "3"
//styl wyświetlania chmurki dla zasad (0 - domyślna informacja, 1 - przyjaciel zginął, 2 - wróg zginął, 3 - scenariusz, [4 - kupowanie, 5 - kariera, 6 - podpowiedź, 7 - podpowiedź w grze, 8 - koniec gry])
server_info_style "0"
//styl wyświetlania chmurki dla informacji (0 - domyślna informacja, 1 - przyjaciel zginął, 2 - wróg zginął, 3 - scenariusz, [4 - kupowanie, 5 - kariera, 6 - podpowiedź, 7 - podpowiedź w grze, 8 - koniec gry])
server_msg_ondeath "1"
// automatycznie pokazuj wiadomości martwym
server_rule_ondeath "1"
//automatycznie pokazuj zasady martwym
server_info_ondeath "1"
//automatycznie pokazuj informacje martwym
server_msg_time "8"
//jak długo ma być wyświetlany tekst (w sekundach)
server_msg_delay "30"
//czas pomiędzy wyświetleniem dwóch wiadomości
server_rule_prefix "1"
//dodaj prefix "Zasada X:" przed tekstem zasad
server_restart_msg "0"
//pokaż wiadomość o restarcie kiedy gracz się łączy (tylko dla gracza który pierwszy raz wszedł na serwer)
server_force_playback "0"
//czy ma być odgrywany dźwięk(taki jak w Czero) gdy pojawi się chmurka

Oraz komendę startową serwera:

./hlds_run -autoupdate -game cstrike +ip %ip% +port %port% +maxplayers %maxplayers% +sys_ticrate 520 +fps_max 520 -pingboost 2 -secure +map de_rats_1337

  • +
  • -
  • 0

#2 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 15.02.2013 18:57

usuń z komendy startowej "-autoupdate" powinno pomóc - valve wprowadziło spore zamieszanie :(
  • +
  • -
  • 2

#3 K4P1K

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 15.02.2013 19:00

Idzie to jakoś zrobić na hostingach? Nie mogę wprowadzać tam zmian. Istnieje jakaś "przeciw komenda"?
  • +
  • -
  • 0

#4 mYmek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 15.02.2013 19:03

mam taki sam problem . Nie wiem co robic . Proszę o pomoc .
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika Zapraszam Na Najlepszy Serwer DD2 IP : 31.186.82.99:27733

#5 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 15.02.2013 19:05

pokażcie ssy panelu hostingów waszych, jakby nie było opcji edytowania linii startowej serwera musicie napisać do supportu aby wprowadzili zmianę :D
  • +
  • -
  • 0

#6 K4P1K

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 15.02.2013 19:10

Mogę jedynie coś do komendy startowej dopisać, ale nie mogę zmienić tego, co już wprowadzone.
Już skontaktowałem się z hostingiem i czekam na odpowiedź.
  • +
  • -
  • 0

#7 maniek0611

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Maniek
  • Lokalizacja:Jest
Offline

Napisano 16.02.2013 11:06

Rodzyn Mi pomogło dzięki + dla cb :)

Rodzyn Mi pomogło dzięki + dla cb :)

#8 kleko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.02.2013 13:53

Witam!
Posiadanie serwer na pukawce ?
Jeżeli tak to mogę Wam pomóc, ponieważ miałem ten sam problem.
W panelu ustawiacie tak:

Autoupdate wyłączony

HLDSBeta wyłączona

Z polecenia startowego usuwacie :
-autoupdate
oraz dodajecie:

-nomaster


Następnie klikacie: "Nadpisz polecenie startowe" oraz resetujecie serwa.
Od tej pory wszystko będzie śmigać ! :)

Użytkownik kleko edytował ten post 17.02.2013 13:55

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.02.2013 16:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.02.2013 16:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

HLDSProblemy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych