Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kompilacja klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SystemCFC

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 14.02.2013 16:00

Nie kompiluje mi się ta klasa, jakiś błąd w linijce 40...

Załączone pliki


Użytkownik SystemCFC edytował ten post 14.02.2013 16:01


#2 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 14.02.2013 16:16

Powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Granadier";
new const opis[]    = "1/3 z he";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
		  
			    if(!ma_klase)
							    return HAM_IGNORED;
		  
			    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
							    return HAM_IGNORED;
						  
			    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
							    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		  
			    return HAM_IGNORED;
}


Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika

#3 smolon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.02.2013 16:25

Twoje się kompiluje z errorem jakimś ;)
masz tu jeszcze ode mnie, u mnie żadne błędy nie wyskakują

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych