Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem 1/1 z kosy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Tony noove

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2013 07:10

Witam, założenie pluginu jest takie: Gram niewidzialnym assassinem, a jeśli kogoś hitne staje się widzialny na 10 sekund... Wszystko jest napisane, lecz problem tkwi w tym, że jeśli dodam funkcję widzialny do funkcji TakeDamage to przestaje ona pracować prawidłowo i nie ma 1/1 z kosy... proszę o pomoc... Tutaj sma


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define CZAS 10 //SEKUND WIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Assassin";
new const opis[] = "Jest niewidzialny(widoczny 10 sekund po każdym uderzeniu), ma mniejszą grawitacje, bardzo szybki i szczesliwy";
new const bronie = 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new const madrosc = 0;
new const ekonomia = 0;
new const armor = 0;
new const szczescie = 1000;

new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Tony Noove");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, madrosc, ekonomia, armor, szczescie, "Premium");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "\r[Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
client_print(id, print_chat, "\rAby korzystac z klas premium nalezy zakupic je w naszym automatycznym sklepie.")
return COD_STOP;
}


ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

}

public widzialny(idattacker)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return;

set_user_rendering(idattacker,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_task(CZAS.0, "niewidzialny", idattacker);
client_print( idattacker, print_center, "Wszyscy cie widza!" );
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, idattacker)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public niewidzialny(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
client_print( id, print_center, "Jestes niewidzialny" );
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

public Odrodzenie(id)
{
if(!ma_klase[id])
return HAM_IGNORED;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
cs_set_user_model(id, "assassin");
return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/assassin/assassin.mdl");
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych