Witam. Oto klasy do zrobienia oczywiscie sie odwdziecze
Nazwa: Max Payne
Inteligencja: 0
Siła: 30
Kondycja: 15
Wytrzymalosc:10
Bronie: Elites, uzi, he
Opis: 1/5 z Elites, ma podwojny skok.
Nazwa: Skoczek
Inteligencja: 5
Siła: 15
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 15
Bronie: ak, aug, flash
Opis: Ma daleki skok, ktory moze uzywac co 5sec.(modul odrzutowy), ma 5dmg wiecej z aug.
Nazwa: Predator
Inteligencja: 0
Siła: 15
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 15
Bronie: Famas, elitki
Opis: 3sec. niewidzialności co runde, 10% obrazen z FAMAS, podwojny skok.
Nazwa: Sprinter
Inteligencja: 10
Siła: 15
Kondycja: 35
Wytrzymalosc: 10
Bronie: p90, deagle
Opis: Gdy trzyma SHIFT biegnie szybciej(+40kondycji).
Nazwa: Sterownik. FLAGA X
Inteligencja:15
Siła: 35
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 30
Bronie: ak47, autokampa
Opis: Gdy wciśnie "e" wywala rakiete którą może sterować za pomocą myszki. Jest widoczny 100/255 z brońmi, jak i z nożem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2013 16:05
#2
Napisano 12.02.2013 16:21
Max payne:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Max Payne"; new const opis[] = "1/5 z Elites, ma podwojny skok."; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_ELITE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_ELITES 10 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 12.02.2013 16:42
@ up
poprawiam bo play źle klasę wykonał
poprawiam bo play źle klasę wykonał
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Max Payne"; new const opis[] = "1/5 z Elites, ma podwojny skok."; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_ELITE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych