Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 12.02.2013 15:53

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));


A tak dokładnej to ile jeden pkt. redukuje obrażeń?
  • +
  • -
  • 0

#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 12.02.2013 16:10

Masz tutaj skoroszyt

Komórka A2 odpowiada wartości obrażeń (dla 0 wytrzymałosci)
Kolumna B odpowiada wytrzymałości klasy (od 0 do 250)
Kolumna C odpowiada wartości rozwiązania redukcji obrażeń gracza w zaleznosci od wytrzymałości klasy
Kolumna D odpowiada rzeczywistej wartości obrażen z uwzglednieniem wytrzymalości klasy

http://speedy.sh/mDgrk/COD.xls
  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 12.02.2013 16:18

(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)))


Dobra tylko mnie chodzi o to:
1. Co oznacza to "1.0-floatpower"
2. Co oznacza to "1.1, -0.112311341"

Resztę to wiem.

A za to dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#4 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 12.02.2013 16:23

a to trzeba tak od razu

http://amxx.pl/dokum...f947/floatpower

np

floatpower(2.0, 10.0) = 210 = 1024

w tym przypadku 1.1 jest liczbą do spotęgowania, a -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) jest notacją wykładniczą: działanie tak się przedstawia: 1 - 1.1-0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)

Użytkownik Hleb edytował ten post 12.02.2013 16:27

  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#5 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 12.02.2013 16:26

Aha dzięki o to mi chodziło.

Do zamknięcia.

Użytkownik RyD3r edytował ten post 12.02.2013 16:27

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych