/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #include <engine> #include <ColorChat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "KrissMaster"); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, "matrix"); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id); } public plugin_precache() { precache_model("models/aug/v_aug.mdl"); precache_model("models/aug/p_aug.mdl"); precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl"); precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AUG) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/aug/v_aug.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/aug/p_aug.mdl") } } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, "matrix"); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2013 09:12
Mam problem ze skomplirowaniem klasy nizej podaniej wydaje mi sie ze robie dobrze jednak pojawiaja sie bledy, bardzo proszę o pomoc w naprawieniu moich bledow .Chce aby miala swoj model bronii i wyglad no
#2
Napisano 12.02.2013 15:28
Hallo ;d pomoze mi ktos
#4
Napisano 13.02.2013 09:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #include <cstrike> #include <engine> #include <ColorChat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Matrix"; new const opis[] = "Ma dual deagle i im wiecej inty tym wiecej kroi"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "Matrix"); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, "matrix"); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id); } public plugin_precache() { precache_model("models/dgl/v_dgl.mdl"); precache_model("models/dgl/p_dgl.mdl"); precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl"); precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_DEAGLE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dgl/v_dgl.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/dgl/p_dgl.mdl") } } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, "matrix"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Tera nie czyta mi modelu bronii niby modele serv wysyla ale modeli nadal nie czyta;/
@ref
#5
Napisano 13.02.2013 10:14
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Matrix";
new const opis[] = "Ma dual deagle i im wiecej inty tym wiecej kroi";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Matrix");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "matrix");
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/dgl/v_dgl.mdl");
precache_model("models/dgl/p_dgl.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dgl/v_dgl.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/dgl/p_dgl.mdl")
}
}
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "matrix");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
nie zarejestrowałeś eventów na CurWeapon i na Ham_TakeDamage
Użytkownik Hleb edytował ten post 13.02.2013 10:17
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#6
Napisano 13.02.2013 10:44
thx
za chwilunie oblukam
za chwilunie oblukam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych