Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod Class Matrix

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 japan222

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2013 09:12

Mam problem ze skomplirowaniem klasy nizej podaniej wydaje mi sie ze robie dobrze jednak pojawiaja sie bledy, bardzo proszę o pomoc w naprawieniu moich bledow .Chce aby miala swoj model bronii i wyglad no ;P

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "KrissMaster"); 
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
        {
                ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "matrix");
        return COD_CONTINUE;   
}

public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
        ma_klase[id] = false;
        cs_reset_user_model(id);
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/aug/v_aug.mdl");
        precache_model("models/aug/p_aug.mdl");
        precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
        precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_AUG)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/aug/v_aug.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/aug/p_aug.mdl")
                }
        }
}

public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, "matrix");
        }
}


  • +
  • -
  • 0

#2 japan222

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2013 15:28

Hallo ;d pomoze mi ktos
  • +
  • -
  • 0

#3 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.02.2013 00:34

Dodaj #include <cstrike> w includach.
  • +
  • -
  • 1

#4 japan222

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2013 09:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Matrix";
new const opis[] = "Ma dual deagle i im wiecej inty tym wiecej kroi";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
                ColorChat(id, RED, "Matrix"); 
                if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) 
                {
                                ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
                                return COD_STOP;
                }
                ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "matrix");
                return COD_CONTINUE;   
}

public cod_class_disabled(id)
{
                set_user_footsteps(id, 0);
                ma_klase[id] = false;
                cs_reset_user_model(id);
}

public plugin_precache()
{
                precache_model("models/dgl/v_dgl.mdl");
                precache_model("models/dgl/p_dgl.mdl");
                precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
                precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
                new weapon = read_data(2);

                if(ma_klase[id])
                {
                                if(weapon == CSW_DEAGLE)
                                {
                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dgl/v_dgl.mdl")
                                                set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/dgl/p_dgl.mdl")
                                }
                }
}

public Odrodzenie(id)
{
                if(ma_klase[id])
                {
                                cs_set_user_model(id, "matrix");
                }
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Tera nie czyta mi modelu bronii niby modele serv wysyla ale modeli nadal nie czyta;/

@ref
  • +
  • -
  • 0

#5 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 13.02.2013 10:14


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Matrix";
new const opis[] = "Ma dual deagle i im wiecej inty tym wiecej kroi";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Matrix");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "matrix");
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/dgl/v_dgl.mdl");
precache_model("models/dgl/p_dgl.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dgl/v_dgl.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/dgl/p_dgl.mdl")
}
}
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "matrix");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


nie zarejestrowałeś eventów na CurWeapon i na Ham_TakeDamage

Użytkownik Hleb edytował ten post 13.02.2013 10:17

  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#6 japan222

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2013 10:44

thx

za chwilunie oblukam
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych