Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[SOLVED] HUD odliczanie
Temat rozp. slavo, 09.02.2013 20:46
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2013 20:46
Proszę zdać plugin HUD odliczanie
Kiedy będzie koniec rundy w latach 30s tak będzie pisać
show_hudmessage(0, "Ostava %d sekund, CT nesmu na plant!")
dzięki wiele
Kiedy będzie koniec rundy w latach 30s tak będzie pisać
show_hudmessage(0, "Ostava %d sekund, CT nesmu na plant!")
dzięki wiele
#2
Napisano 09.02.2013 20:54
wtf!?
@edit
Translate Google isn't good
Please write in Multilingual in english language
@edit
Translate Google isn't good
Please write in Multilingual in english language
Użytkownik ikusf edytował ten post 09.02.2013 20:58
#3
Napisano 09.02.2013 21:18
Potrzebna na końcu przez 30 sekund do koniec rundy
#include <amxmodx> new czas = 30 public plugin_init() { register_plugin("New Plug-In", "1.0", "AMXX") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") } public Nowa_Runda() { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, 1.0, 0.5, 0.5, 4) show_hudmessage(0, "Ostava %d sekund, CT nesmu na plant!", czas--) if (czas>=0) set_task(1.0,"Nowa_Runda", 1337) } public Koniec_Rundy() { czas = 30 if (task_exists(1337)) remove_task(1337) }
Użytkownik slavo edytował ten post 09.02.2013 21:19
#4
Napisano 10.02.2013 00:20
Jeste takego jak tu jest http://img842.images.../8249/aaasa.jpg 30s do koncza rundy
#5 Gość_21977_*
Napisano 18.02.2013 17:59
#include <amxmodx>
#include <csx>
new c_mp_roundtime, Float:mp_roundtime, counter;
public plugin_init(){
register_plugin("Countdown", "0.1", "benio101");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Game_Commencing");
}
public plugin_cfg(){
c_mp_roundtime=get_cvar_pointer("mp_roundtime");
mp_roundtime=get_pcvar_float(c_mp_roundtime)*60.0-30.0;
}
public roundStart(){
set_task(mp_roundtime, "countdown");
counter=30;
}
public countdown(){
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, 1.0, 0.5, 0.5, 4);
show_hudmessage(0, "Ostava %d sekund, CT nesmu na plant!", --counter);
set_task(1.0, "countdown");
}
public roundEnd(){
remove_task();
}
public bomb_planted(){
remove_task();
}
#6 Gość_21977_*
Napisano 18.02.2013 17:59
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
AMX Mod X → Multilingual
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
AMX Mod X → Multilingual
#7
Napisano 19.02.2013 09:41
dzięki Benio mozes LOCK
#8
Napisano 19.02.2013 10:03
This message has been generated automatically
This topic has been closed by the moderator.
Reason: Problem solved
If you do not agree with this, (report) this post and a moderator or administrator will consider it again.
Regards,
AMXX.PL Team
This topic has been closed by the moderator.
Reason: Problem solved
If you do not agree with this, (report) this post and a moderator or administrator will consider it again.
Regards,
AMXX.PL Team
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych