public wylocz(){
new tta = 0
for(new i=1;i<33;i++)
if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i))
tta++
if(tta == 1){
for(new i=1;i<33;i++){
if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i)){
set_user_godmode(i, 0)
}
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
funkcja licząca więzniów
Temat rozp.
wheypro
, 09.02.2013 20:35
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2013 20:35
Zrobiłem killday i chce teraz by gdy silnik zauwazy ostatniego zywego tt to wykona instrukcje. proszę o sprawdzenie, nie chce na ślepo wgrywać i sie okaże że coś krasznie. Sry ze tak daje ale nie wiem jak dodać w te ładne ramki
Użytkownik benio101 edytował ten post 10.02.2013 14:28
Dodanie znacznika SMA
#2
Napisano 09.02.2013 21:41
No kod jest okej, tylko najpierw sprawdzaj czy gracz jest żywy, a potem do jakiej drożyny należy
czyli
czyli
if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i))zamien na
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)i tak zrób też z kolejnym if'em
#3
Napisano 10.02.2013 11:40
czemu?? co to zmienia?
#4 Gość_21977_*
Napisano 10.02.2013 14:30
Obecna kolejność może spowodować próbę pobrania teamu gracza, którego nie ma na serwerze.
#5
Napisano 10.02.2013 16:06
dzięki, wreszcie jakaś konkretna pomoc.
#6
Napisano 11.02.2013 23:24
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych