1. Jak pobrać miejsce wylądowania granatu ?
2. Jak zablokować efekt ( wybuch, dym, oślepienie ) ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Operacje na granatach
Temat rozp. Fili:P, 08.02.2013 19:14
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.02.2013 19:14
#2
Napisano 08.02.2013 19:34
1. darkgl gdzieś stock'a/plugin na to zrobił
2. darkgl lub diablix
Jak znajde to ci tu dam
@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:
2. darkgl lub diablix
Jak znajde to ci tu dam
@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:
public grenade_throw(id, ent, wid)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(wid == CSW_HEGRENADE)
{
set_pev(ent, pev_dmgtime, pev(ent, pev_dmgtime) + wartosc_wydluzenia_czasu);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Cypis' edytował ten post 08.02.2013 19:54
#3
Napisano 09.02.2013 13:49
Chciałbym całkowicie usunąc granat, który wyląduje i jego efekt
#4
Napisano 09.02.2013 15:09
To ładnie wyjaśnia działanie SG - Smoke events? - AlliedModders jakbyś jednak chciał coś innego łapać.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.
public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))
Użytkownik JabLuszko edytował ten post 09.02.2013 15:10
#5
Napisano 09.02.2013 16:24
Albo w thinku granata usuń byt i zablokuj wykonanie funkcji.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych