Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Operacje na granatach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2013 19:14

1. Jak pobrać miejsce wylądowania granatu ?
2. Jak zablokować efekt ( wybuch, dym, oślepienie ) ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.02.2013 19:34

1. darkgl gdzieś stock'a/plugin na to zrobił
2. darkgl lub diablix

Jak znajde to ci tu dam

@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:

public grenade_throw(id, ent, wid)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(wid == CSW_HEGRENADE)
{
set_pev(ent, pev_dmgtime, pev(ent, pev_dmgtime) + wartosc_wydluzenia_czasu);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Użytkownik Cypis' edytował ten post 08.02.2013 19:54

  • +
  • -
  • 1

#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2013 13:49

Chciałbym całkowicie usunąc granat, który wyląduje i jego efekt
  • +
  • -
  • 0

#4 JabLuszko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:126
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2013 15:09

To ładnie wyjaśnia działanie SG - Smoke events? - AlliedModders jakbyś jednak chciał coś innego łapać.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.


public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))

Użytkownik JabLuszko edytował ten post 09.02.2013 15:10

  • +
  • -
  • 1

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 09.02.2013 16:24

Albo w thinku granata usuń byt i zablokuj wykonanie funkcji.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych