#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Tylko dla CT";
new const opis[] = "Tylko dla CT";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init(){
register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_knife.mdl");
precache_model("models/cod/p_knife.mdl");
precache_model("models/cod/v_knife.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
if(get_user_team(id) == 1){//1 - TT, 2 - CT
client_print(id, print_chat, "Jestes w TT, nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy")
return COD_STOP;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_kinfe.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}