Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z VIPem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Looney69

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Libusza
Offline

Napisano 08.02.2013 17:14

Witam mam taki problem ze mam VIPa na serwie DM kazdy na kazdego i taki problem ze jak zabije sie swojego to nie dostaje się wynagrodzenia w postaci u mnie 10 hp za frag

tu daje sma pliku \/


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));

if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE,2);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,3);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE,2);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),115));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))

new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);
}
}
public client_PreThinkVip(id){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);

if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);

if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Looney69 edytował ten post 08.02.2013 17:16

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych