Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.02.2013 19:57
Witam.
Proszę o napisanie klasy Premium elitarny snajper na flagę c . Z góry dziękuje .
Elitarny Snajper:
ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he
#2
Napisano 07.02.2013 23:42
Sprawdz nie wiem do konica czy działa robiłem na szybko, jak nie będzie działała to jutro ją zobacze :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Elitarny Snajper:"; new const opis[] = "ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he "; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 150; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper:] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(weapon == CSW_HEGRENADE) if(weapon == CSW_KNIFE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Klasa) && (get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2)) damage*=5.0; } cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 08.02.2013 17:34
Mógł byś wysłać plik sma bo nie idzie skompilować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych