Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dwa problemy - Ogranicznik, Sklep

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 04.02.2013 21:32

Witam.


1. Mam problem z statami na moim serverze. Jak wprowadzic jakis ogranicznik do statow? A jesli o tym mowa to co zrobic by ludzie wolniej biegali. Strasznie ... Jak mam 300 kondycji to mi biega jakbym mial SH.

2. Drugim problemem jest sklep. Wprowadzilem system monet i normalnie dodalem, dziala. Pobralem jakis sklep (z www.amxx.pl) za dolary i monety. Wgralem .amxx .sma i dodalem do plugin-codmod cod_shop.amxx. Gdy wchodze na gre to i wpisuje /sklep lub /shop to sklep mi sie w ogóle nie pokazuje.


proszę o pomoc.


//edit : Ze sklepem mi juz dziala mialem cos nagrzebane :P Posiadam (sklep by mietek) no i wszystko ok. Lecz nie ma funkcji zeby kupic perk na 2 slot dla perkow.


Użytkownik GroQu .! edytował ten post 04.02.2013 21:39

  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.02.2013 21:40

Ze sklepem, jeśli masz jakieś errorlogi - daj.
Z silnikiem mogę zrobic jak podasz jego sma. Jesli chcesz zrobić sam:
W funkcji PrzydzielPunkty_Handler znajdź
case 0: 
{ 
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
Zamiast:
limit_poziomu/2
Podaj limit inteligencji. W tej funkcji możesz jeszcze ustawić limity innych statystyk, zmieniając to samo.
  • +
  • -
  • 0

#3 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 04.02.2013 21:42

dzięki ze pomagasz, zaraz poszukam tego z kondycja.

A tu podaje .sma MieTka i czy ktos moze mi przerobic tak zebym mogl jeszcze kupowac perk na 2 slot?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
//#define NAPRAWAPERKU
#if defined NAPRAWAPERKU
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
#if defined NAPRAWAPERKU
new m_naprawa, c_naprawa, m_wytrzymalosc, c_wytrzymalosc
new cvar_m_naprawa, cvar_c_naprawa, cvar_m_wytrzymalosc, cvar_c_wytrzymalosc
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

// Cvar Money Cost
cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "4000");
cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "3000");
cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "6000");
cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "16000");
cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "16000");
cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "10000");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_m_naprawa = register_cvar("shop_money_naprawa", "10000");
#endif
// Cvar Money Ammount
cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "10");
cvar_m_fenhp  = register_cvar("shop_money_fenhp", "25");
cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "50");
cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "25");
cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "250");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_m_wytrzymalosc = register_cvar("shop_money_wytrzymalosc", "15");
#endif

// Cvar Coins Cost
cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "4");
cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "3");
cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6");
cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "16");
cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "16");
cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10");
#endif
// Cvar Coins Ammount
cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10");
cvar_c_fenhp  = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25");
cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50");
cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25");
cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "250");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15");
#endif
}
public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec()
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25], money[25], coins[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
formatex(money, 64, "Place \rDolarami");
formatex(coins, 64, "Place \rMonetami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, money, "1");
menu_additem(menu, coins, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   SklepMoney(id)
  }
  case 1:
  {
   SklepCoins(id)
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public SklepMoney(id)
{
// Pobieranie cvar
m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
m_naprawa = get_pcvar_num(cvar_m_naprawa);
#endif
m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
#if defined NAPRAWAPERKU
m_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_m_wytrzymalosc);
#endif

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
#if defined NAPRAWAPERKU
new nap[65];
#endif
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", m_wytrzymalosc, m_naprawa);
#endif

new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
#if defined NAPRAWAPERKU
menu_additem(menu, nap, "1");
#endif
menu_display(id, menu);
}
public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= m_ibuprofen)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
    }
    if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= m_fenacetyna)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= m_tramal)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= m_amfetamina)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
    set_user_gravity(id, m_gravity);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= m_lotto)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
   
    switch(totek)
    {
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
	 }
	 
    }
   } 
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= m_doswiadczenie)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
    cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= m_ruletka)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  #if defined NAPRAWAPERKU
  case 7:
  {
   if(kasa >=m_naprawa)
   {
    new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
    if(uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc>=100)
    {
	 cod_set_perk_durability(id, 100);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
    }
    else
    {
	 cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", m_wytrzymalosc);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
    }
    cs_set_user_money(id, kasa-m_naprawa);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  #endif
   
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepCoins(id)
{
// Pobieranie cvar
c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa);
#endif
c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
#if defined NAPRAWAPERKU
c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc);
#endif

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
#if defined NAPRAWAPERKU
new nap[65];
#endif
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_tramhp, c_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iM", c_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iM", c_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa);
#endif

new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
#if defined NAPRAWAPERKU
menu_additem(menu, nap, "1");
#endif
menu_display(id, menu);
}
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= c_ibuprofen)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
    }
    if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= c_fenacetyna)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= c_tramal)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= c_amfetamina)
   {
    cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
    set_user_gravity(id, c_gravity);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= c_lotto)
   {
    cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
   
    switch(totek)
    {
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
	 }
	 
    }
   } 
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= c_doswiadczenie)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
    cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= c_ruletka)
   {
    cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  #if defined NAPRAWAPERKU
  case 7:
  {
   if(kasa >=c_naprawa)
   {
    new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
    if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
    {
	 cod_set_perk_durability(id, 100);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
    }
    else
    {
	 cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
    }
    cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
  }
  #endif
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.02.2013 21:56

Z tym sklepem to byś musiał się pobawić natywami. Użyć funkcji z Silnika w tym sklepie. Robiłem to raz i nie wyszło. (może nie chodziło o natywy?)
  • +
  • -
  • 0

#5 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 05.02.2013 20:44

To moglibyscie podac mi link do jakiegos sklepiku w ktorym sa 2 sloty na perki za monety i 2 sloty na perki za dolary.?
  • +
  • -
  • 0

#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 05.02.2013 22:02

Na pewno chodzi o natywy bo ja tez tak miałem :D , ale nie chce mi się bawić za plusiki. Pomogłem tyle co moglem :D
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.02.2013 13:25

Przerobiu mi ktos ten sklep zeby jeszcze moznabylo kupic perk 2 ? za $ i monety :) ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych