Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawa pluginu Menu Kosy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MiLosZ_

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 04.02.2013 16:32

Witam, znalazłem plik .sma pluginu z Modelem noży. Edytowałem go, dodając swoje pluginy, skomplikowałem go i było okey.
Ucieszony wrzucam go na swój Deathrun, patrzę modele się ładują wszystko ok czyli będzie działał.
Wchodzę, wpisuję /knife i klapa nic się nie dzieje.
Coś musi być źle z frazą /knife. Mógłby ktoś ogarnięty zerknąć?
Proszę o jak najszybszą pomoc, jest to istotne.
Pozdrawiam.

Oto kod .sma:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {

		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

		register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

		g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
		register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

		register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
		precache_model("models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
		precache_model("models/knife-mod/v_highfpsknife.mdl")
		precache_model("models/knife-mod/v_magnetic.mdl")
		precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
		new menuBody[512]
		add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
		add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
		add(menuBody, 511, "2. HighFPS^n")
		add(menuBody, 511, "3. Magnetic Knife^n")
		add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

		new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<9 )
		show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
		switch(key)
		{
						case 0: SetKnife(id , 4)
						case 1: SetKnife(id , 2)
						case 2: SetKnife(id , 3)
						default: return PLUGIN_HANDLED
		}
		return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
		knife_model[id] = Knife

		new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
		if ( Weapon != CSW_KNIFE )
						return PLUGIN_HANDLED

		new vModel[56],pModel[56]

		switch(Knife)
		{
						case 0: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
						case 1: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_highfpsknife.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
						case 2: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_v_magnetic.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
		}

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

		return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
		SetKnife(id, knife_model[id])

  • +
  • -
  • 0

#2 Lem^oN

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ngd
Offline

Napisano 04.02.2013 17:02

Jak wrzuciłeś do pliku .sma swoje pluginy? Może chodzi ci o modele?

#3 MiLosZ_

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 04.02.2013 17:06

Sorki przejęzyczenie, oczywiście modele.
Ale myślę, że zrobiłem błąd przy frazie /knife
  • +
  • -
  • 0

#4 Lem^oN

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ngd
Offline

Napisano 04.02.2013 17:13

chyba tu popełniłeś błąd :

"models/knife-mod/v_v_magnetic.mdl" zmień to na: "models/knife-mod/v_magnetic.mdl"

#5 MiLosZ_

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 04.02.2013 17:31

Nie, to nie to zmieniłem to i nic się nie zmieniło.
Tylko moim zdaniem to nie modele bo jednak ładowały się to coś z wyświetlaniem menu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych