Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Vip menu od 2 rundy

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2013 01:12

Witam, wygenerowałem sobie vipa, na mój serwer z tej stronki. lecz nie umiem i proszę was o dodanie kodu do .sma żeby dopiero menu vipa z brońmy wyskakiwało od 2 rundy, dzięki wielkie


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(60.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");

}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wDeagle+M4+ Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wDeagle+AK+Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wDeagle+AWP+Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wUSP+AutoLama + Losowe Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa by HeadMania.eu");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==2){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==3){
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 12);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id, "ammo_9mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
losoweGranaty(id, 1);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
while(--losowe_granaty>=0){
new granat=random(3);
switch(granat){
case 0:{
if(++henum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
case 1:{
if(++fbnum>2){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
}
case 2:{
if(++sgnum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
}
}
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 400);
}
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 03.02.2013 01:13

  • +
  • -
  • 0

#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2013 01:43


public menu_callback(id, menu, item){

if(gRound>=2){

if(is_user_alive(id)){

if(item==0){

return ITEM_ENABLED;

}

if(item==1){

return ITEM_ENABLED;

}

if(item==2){

return ITEM_ENABLED;

}

if(item==3){

return ITEM_ENABLED;

}

}

return ITEM_DISABLED;

}

}


Użytkownik Jadek edytował ten post 03.02.2013 01:44

  • +
  • -
  • 0

#3 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2013 10:44

public menu_callback(id, menu, item){
if(gRound>=2){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
}


jak dodaje tak to wyskakuje błąd przy kompilacji.
Dołączona grafika
dodałem tak:
Spoiler

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 03.02.2013 10:46

  • +
  • -
  • 0

#4 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2013 15:05

to na samym początku masz taką linijkę:
new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
daj nad tym tak:
new gRound=0;

Użytkownik Jadek edytował ten post 03.02.2013 15:07

  • +
  • -
  • 1

#5 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2013 17:37

to na samym początku masz taką linijkę:

new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
daj nad tym tak:
new gRound=0;


nie działa.. nadal menu jest w 1 rundzie a w logach taki error:
L 02/03/2013 - 09:22:38: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/03/2013 - 09:40:50: Start of error session.
L 02/03/2013 - 09:40:50: Info (map "cs_alpin") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130203.log")
L 02/03/2013 - 09:40:50: Function "Round_Reset" was not found
L 02/03/2013 - 09:40:50: [AMXX] Run time error 19 (plugin "vip.amxx") - debug not enabled!
L 02/03/2013 - 09:40:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the

podczas kompilacji tez był błąd ale skompilowało
Dołączona grafika:

kod sma:
Spoiler

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 03.02.2013 17:38

  • +
  • -
  • 0

#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 03.02.2013 17:42

sprawdź

http://amxx.pl/pastebin/1ag50uxrigm8o/
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2013 21:49

sprawdź

http://amxx.pl/pastebin/1ag50uxrigm8o/


nie zadziałało, było od 1, i w menu nie zadziałały kolory. było np : rM4+COŚ+ coś

Ale poradziłem sobie z problemem już daje od 2 rundy 3 zestawy + 1 od razu po starcie mapy. Daje kod :
http://amxx.pl/pastebin/2t3ilcvwfgis/

temat do zamknięcia, a wam dziękuje za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.11.2014 15:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych