Funkcją
get_user_msgid rejestrujesz zdarzenie, których listę znajdziesz
tutaj.
/prezydent
niewątpliwie niewystępuje na tej liście, nie jest zatem eventem HL1, co powoduje błąd.
Nie mam pojęcia, co chciałeś uczynić po tak okrojonym kodzie, który załączyłeś, ale nie możesz chwytać, a tym samym blokować eventu, który nie istnieje.
Z tego, co widzę, /prezydent rejestrujesz jako komendę. Nie jest to event silnika
HLDS, więc nie możesz tego traktować jako eventu, lecz jako komendę.
Komendy zablokujesz, zwracając PLUGIN_HANDLED, bądź PLUGIN_HANDLED_MAIN.
O komendach pisałem w moim tutorialu
komendy_gracza, o zwracanych wartościach poczytasz zaś w
tutaj.
Podejrzewam, że w Twoim przypadku, zamierzasz jednak zablokować jakieś wirtualne zdarzenie przez Ciebie zaimplementowane,
bądź wdrożone poprzez inny plugin
AMXX, którego, niestety, nam nie załączyłeś. W takim wypadku należy skorzystać z natywów, o których poczytasz
tutaj.
Na koniec dodam, że przypisywanie zmiennej wartości prawdy, a następnie sprawdzanie, czy jest ona prawdziwa, jest irracjonalne i zbędne.
zabawaaktywna = true
if(zabawaaktywna==true){
set_msg_block( get_user_msgid( "/prezydent" ) , BLOCK_SET );
client_print(id, print_chat, "Jest juz jakas zabawa aktywna")
}
Podejrzewam, że mamy tutaj do czynienia z
Problemem XY, dlatego poproszę Ciebie o kod pluginu od zabaw i o dokładną informację, co zamierzasz uzyskać (zablokować) i dokładnie kiedy.
Innymi słowy, podaj nam algorytm, który zamierzasz wdrożyć, a pomożemy Ci go zaimplementować.
Użytkownik benio101 edytował ten post 10.02.2013 15:39
lit.