Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o 2 klasy (Klakier i Gargamel)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KL4K13R.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Łosice
Offline

Napisano 02.02.2013 10:43

Klakier [Premium]
zycie: 10
wytrzymalosc: 5
kondycja 20
int 10

Bronie m4 scout, i dgl.
Opis : Posiada m4 , 1/1 z kosy i scouta.

Flaga : G

Gargamel [Premium]

zycie: 5
wytrzymalosc: 5
kondycja5
int 5

Bronie : Famas ,awp
Opis : Posiada Famasa i awp. 1/2 z awp i 1/3 na kradzież perku.

Flaga : F
  • +
  • -
  • 0

#2 M4n1k``

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Nikodem
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 02.02.2013 11:25

Masz klakiera. :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 KL4K13R.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Łosice
Offline

Napisano 02.02.2013 14:29

Dziękuje :*
Leci +
Czekam na Gargamelka.

@@ Reff , Klakier nie ma 1/1 scout


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Klakier [Premium]";
new const opis[]    = "Posiada m4 , 1/1 z kosy i scouta.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Klakier [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik KL4K13R. edytował ten post 02.02.2013 14:30

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych