Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.02.2013 09:30
Jak zrobić, gdy się dednię, to żeby u innych graczy w Hud widać ile mają monet?
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
#2
Napisano 02.02.2013 09:47
Nad
dodaj
W
znajdź
i zamień na
Tą linie
zmieniasz na
I gotowe
//EDIT
był mały bląd w kodzie teraz poprawione
plugin_init()
dodaj
native cod_get_user_coins(id)
W
public PokazInformacje(id)
{
znajdź
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
i zamień na
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new monety = cod_get_user_coins(target)
Tą linie
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
zmieniasz na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],monety);
I gotowe
//EDIT
był mały bląd w kodzie teraz poprawione
Użytkownik glut1997 edytował ten post 03.02.2013 12:33
#3
Napisano 02.02.2013 10:08
mi działa
dzięki dam ci +
dzięki dam ci +
#4
Napisano 02.02.2013 12:31
u mnie nie działa, nie pokazuje ilość monet.
Mój set_hudmessage:
Mój set_hudmessage:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nDoswiadczenie: %0.1f%%^nPoziom: %i^nPerk: %s^nZdrowie: %i^nMonety: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target), monety);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
#5
Napisano 02.02.2013 16:13
Daj całe sma
#7
Napisano 03.02.2013 09:04
daj cały
public PokazInformacje(id)
{
#8
Napisano 03.02.2013 11:34
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: Podkarpacki-skill.pl]^n^n[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Zdrowie: %i]",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id],
nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
#9
Napisano 03.02.2013 12:33
zamień na
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new monety = cod_get_user_coins(target)
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie: %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target),monety);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: Podkarpacki-skill.pl]^n^n[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Zdrowie: %i]",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id],
nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych