Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdy gracz zginie wyłacza zmienna?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 31.01.2013 19:02

Witam, na swoim JB mam życzenie, gdzie gracz może wybrać sobie FD na następny dzień

has_fd[id] = dzien + 1


I w next rundzie dostaje FD, ale trwa on np. 180 sek i jeśli gracz zginie np. po 10 sek to w next dzień znowu ma FD. Jak to zrobić, że jeżeli gracz zginał to traci has_fd[id] = 0 ale żeby nie było tak, że gracz wybierze sobie życzenie FD a jak zginie to nie ma w next rundzie FD. Jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2013 00:44

użyj może



register_event ("deathmsg", "deathmsg", "a")

public DeathMsg(){
		new niemafd=read_data(2);
	   has_fd [niemafd] = 0
myślę, że powinno działać, Bo nawet jeśli nie miał FD, to jak znów będzie miał zero, to się nic nie stanie, ewentualnie (jeśli się da) że możesz mieć 2 dni to może zrób (nie znam tej dokumentacji)
(nie znam, nie wiem ;d)
set_user_fd, get_user_fd [niemafd] - 1

Użytkownik cherriEE edytował ten post 08.02.2013 00:49

  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.02.2013 08:17

znajdz wszystkie dzialania na zmiennej has_fd i pokaz nam je tu oraz powiedz kiedy są wywoływane (podaj nazwe publica w ktorym sie znajdują)
  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 08.02.2013 18:23

Wiesz funkcja jest wywoływana, gdy zostanie jeden gracz który wybierze sobie życzenie na następny dzień freeday
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.02.2013 11:08

ale pokaż też wszystkie warunki dotyczące has_fd[id]
  • +
  • -
  • 0

#6 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2013 16:53

Nom, bo bez tego to Ci chyba nie pomożemy ;P

@up dobrze napisałem? :D

Użytkownik cherriEE edytował ten post 09.02.2013 16:54

  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 09.02.2013 19:16

new has_fd[33] = 0;


case 2: {
lr_started = true
has_fd[id] = dzien + 1
user_silentkill(id)
new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=0; i<num; ++i)
ColorChat(players[i], GREEN, "[%s]^x03 %s^x01 wybral^x03 FreeDay^x01 dla siebie na nastepna runde", TAG_ZYCZENIE, nick)
}


public Gracz_Resp(id) {
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

zabojca_ct[id] = false
changedModel{id} = true
mikro_dead = false

get_user_name(id, nick, 31)

if(get_user_team(id) == 1) {

powod_gracza[id] = random_num(0, sizeof powody - 1)

player_strip_weapons(id)

set_user_info(id, "model", "blancik_model_new")
entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)

entity_set_int(id, EV_INT_skin, random(3))

if(has_fd[id] != 0 && has_fd[id] == dzien) {
blokada[id] = true
freeday = true

UruchomOdliczanie_FD(id)

if(task_exists(323))
{
remove_task(323)
}

entity_set_int(id, EV_INT_skin, 3)

}
}


public client_disconnect(id) {
has_fd[id] = 0

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.02.2013 19:26

w gracz resp spróbuj podmienić to:
        if(get_user_team(id) == 1) {
                
                powod_gracza[id] = random_num(0, sizeof powody - 1)
                
                player_strip_weapons(id)
                
                set_user_info(id, "model", "blancik_model_new")
                entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)
                
                entity_set_int(id, EV_INT_skin, random(3))
                
                if(has_fd[id] != 0 && has_fd[id] == dzien) {
                        blokada[id] = true
                        freeday = true
                        
                        UruchomOdliczanie_FD(id)
                        
                        if(task_exists(323))
                        {
                                remove_task(323)
                        }
                        
                        entity_set_int(id, EV_INT_skin, 3)
                        
                }

na
        if(get_user_team(id) == 1) {
                
                powod_gracza[id] = random_num(0, sizeof powody - 1)
                
                player_strip_weapons(id)
                
                set_user_info(id, "model", "blancik_model_new")
                entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)
                
                entity_set_int(id, EV_INT_skin, random(3))
                
                if(has_fd[id] != 0 && has_fd[id] == dzien) {
                        blokada[id] = true
                        freeday = true
                        
                        UruchomOdliczanie_FD(id)
                        
                        if(task_exists(323))
                        {
                                remove_task(323)
                        }
                        
                        entity_set_int(id, EV_INT_skin, 3)
                        has_fd[id] = 0;
                        
                }

  • +
  • -
  • 0

#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 17.03.2013 00:15

Sory, ze tak późno pisze, ale zapomniałem o tym temacie ^^

Ale co do up to nie działa twoja propozycja jak daje tak do publica końca rundy:

for(new i = 1; i <=maxplayers; i++) {
if(has_fd[i]) {
has_fd[i] = 0
remove_task(150)
}
}


To usuwa ale tez usuwa temu co wybrał w poprzedniej rundzie życzenie

for(new i = 1; i <=maxplayers; i++) {
if(!has_fd[i]) {
has_fd[i] = 0
remove_task(150)
}
}


Robiłem też tak to też nie

for(new i = 1; i <=maxplayers; i++) {
if(has_fd[i] == 1) {
has_fd[i] = 0
remove_task(150)
}
}


Też nie działa

for(new i = 1; i <=maxplayers; i++) {
if(has_fd[i] !=) {
has_fd[i] = 0
remove_task(150)
}
}

Też nie działa

No nie mam pojęcia jak to rozwiązać

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 17.03.2013 00:16

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych