Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic zeby klasa byla niesmiertelna przez 5 secPomocy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 adrian26107

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.01.2013 17:29

Chce zrobic klase żeby byla przez 5 sec niesmiertelna a nie umiem Pomocy




HELP ME :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.01.2013 17:35

łap

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Niesmiertelnik";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona Mentos", nazwa);
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
        
    if(wykorzystal[id])
    {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
        return;
    }
    
    wykorzystal[id] = true;
    
    set_user_godmode(id, 1);
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
    set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
    
    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
    write_short(CZAS_GODMOD)
    message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) return;
    
    set_user_godmode(id, 0);
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
    wykorzystal[id] = false;

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 adrian26107

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.01.2013 17:42

ej a jak chce inne bronie itp zrobisz mi ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.02.2013 12:44

to

new const bronie = 0;

zamieniasz na

new const bronie    = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;

no albo inne.

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych