Plugin się kompiluje, ale ja chcę go zamienić z Plague na Biohazard i jak zamieniam #include z <zombieplague> na <BioHazard> to mi się nie kompiluje i wyskakują errory. Mógłby ktoś mi pomóc przerobić ten plugin pod BioHazard ? Wielkie Thanks!.
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:zamrozony[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
if (zp_get_user_first_zombie(id))
{
zamrozony[id] = true
set_user_godmode(id, 1)
set_user_maxspeed(id, 0.1)
set_task(5.0, "reset", id)
}
}
public fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!zamrozony[id]) return PLUGIN_CONTINUE
set_user_maxspeed(id, 1.0)
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK && is_user_alive(id))
{
new buttons = pev(id,pev_button)
set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK));
return FMRES_HANDLED;
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && is_user_alive(id))
{
new buttons = pev(id,pev_button)
set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK2));
return FMRES_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
zamrozony[id] = false
}
Użytkownik Xaneri edytował ten post 31.01.2013 11:10