Dodatkowo, każdy gracz dostaje marker, ten plugin daje nam supermarker, i VIP ma 2 bronie, wie ktoś jak w lepszy sposób usunąć zwykły marker (bo ja po prostu graczowi go wyrzuciłem z rąk ).
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new weapon_id, bool:g_Vip[33];
public plugin_init(){
register_plugin("VIP PB", "1.0", "Tamq");
register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
register_clcmd( "drop", "on_drop" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
// Wymusza pobranie modelu broni podczas wchodzenia na serwer (standardowo model jest w paczce paintball)
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_pbgun1.mdl");
precache_model("models/p_pbgun1.mdl");
}
//Podmienia model
public Bron(id){
if(read_data(2)==CSW_P90){ //Pobiera bron do podmiany, w tym przypadku P90
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl") //Na co ma ja podmienic, podajemy sciezke
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbgun1.mdl") //Na co ma ja podmienic, podajemy sciezke
}
}
// Sprawdza czy masz VIPa
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
g_Vip[id]=true;
}
}
//Jezeli jest rozlaczony z serwerem to nie ma VIPa
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
g_Vip[id]=false;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_task(3.0, "Wyrzucaj", id)
set_task(4.0, "SpawnedEvent", id)
}
}
//Nie mialem pojecia jak zabrac graczowi bron... Wiec mu ja wyrzucilem
public Wyrzucaj(id){
client_cmd(0,"drop")
}
//Przyznaje vipowi rzeczy
public SpawnedEvent(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100); //HP
give_item(id, "weapon_hegrenade") //HE
give_item(id, "weapon_smokegrenade") //SMOKE
give_item(id, "weapon_flashbang") //FLASH
give_item(id, "weapon_flashbang") //FLASH
give_item(id, "weapon_p90"); //Super marker
give_item(id, "ammo_57mm"); // AMUNICJA
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id); // NIE
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50); // RUSZAC
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 250); // !!!
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public on_drop( id ) {
if( get_user_weapon(id) == CSW_P90 ) {
client_print( id, print_chat, "Nie mozesz tego wyrzucic!" )
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik anachaj edytował ten post 28.01.2013 17:24