Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blokowanie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 czlowieczek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:lo9ool
Offline

Napisano 27.01.2013 15:32

siema szukam pluginu co blokuje wszystkie bronie dla tt
  • +
  • -
  • 0

#2 FD^GoD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:NDG
Offline

Napisano 27.01.2013 15:40

/* AMX Mod X
*   Team No Buy
*
* Edit by FD^GoD
*
*
*
*
*  PLUGIN allows to disable buy feature for T/CT/T&CT team
*
*  ENGINE module required
*
*  CVAR amx_team_nobuy (default: 3)
*    0 - disable the plugin
*    1 - disable buy for the Terrorist team
*    2 - disable buy for the CT team
*    3 - disable buy for both teams
*	  Note: to apply CVAR change map reload is required
*
*  INFO_MAP_PARAMETERS idea by Avalanche
*
*  VERSIONS
*    0.2   - added CVAR to enable/disable the plugin
*		    and disable buy only for a certain team
*		    therefore plugin renamed to "Team No Buy"
*		  - buy/buyequip menu disabled
*		  - buy icon displaying disabled
*    0.1   - initial release
*/
/* *********************************************  **** Init/Base *********************************************  **** */
#include <amxmodx>
#include <engine>
new CVAR_NAME[] = "amx_team_nobuy"
#define CVAR_DEFAULT "3"
new PLUGIN_STATE
new PLUGIN_STATE_STR[2]
new ENT_CLASS[] = "info_map_parameters"
new ENT_INDEX
new ICON_NAME[] = "buyzone"
new TEXT_MSG_ID
#define BIT_CENTER_TEXT (1<<2)
new MESSAGE_TEXT[3][] = {"", "#Terrorist_cant_buy", "#CT_cant_buy"}
public plugin_precache() {
    PLUGIN_STATE = get_cvar_num(CVAR_NAME)
    if (PLUGIN_STATE < 1 || PLUGIN_STATE > 3)
	    return
    num_to_str(PLUGIN_STATE, PLUGIN_STATE_STR, 1)
    ENT_INDEX = create_entity(ENT_CLASS)
    DispatchKeyValue(ENT_INDEX, "buying", PLUGIN_STATE_STR)
    DispatchKeyValue(ENT_INDEX, "bombradius", "500")
    DispatchSpawn(ENT_INDEX)
}
public pfn_keyvalue(entid) {
    if (!PLUGIN_STATE)
	    return
    new class[24], temp1[2], temp2[2]
    copy_keyvalue(class, 23, temp1, 1, temp2, 1)
    if (equal(class, ENT_CLASS)) { // is map contains own "info_map_parameters" entity?
	    if (ENT_INDEX) {
		    // remove "info_map_parameters" entity which was created in plugin_precache
		    // in other case map custom bomb explosion radius may be messed
		    remove_entity(ENT_INDEX)
		    ENT_INDEX = 0
	    }
	    DispatchKeyValue(entid, "buying", PLUGIN_STATE_STR)
    }
}
public plugin_init() {
    register_plugin("Team No Buy", "0.2", "VEN")
    register_cvar(CVAR_NAME, CVAR_DEFAULT)
    if (!PLUGIN_STATE)
	    return
    register_message(get_user_msgid("StatusIcon")  , "message_status_icon")
    TEXT_MSG_ID = get_user_msgid("TextMsg")
    register_clcmd("buy", "block_menu")
    register_clcmd("buyequip", "block_menu")
    set_cvar_num("sv_restartround", 1)
}
public message_status_icon(msg_id, msg_dest, id) {
    if (!(PLUGIN_STATE & get_user_teamid(id)))
	    return PLUGIN_CONTINUE
    new icon[8]
    get_msg_arg_string(2, icon, 7)
    if (equal(icon, ICON_NAME))
	    return PLUGIN_HANDLED
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public block_menu(id) {
    if (!is_user_alive(id))
	    return PLUGIN_CONTINUE
    new team = get_user_teamid(id)
    if (!(PLUGIN_STATE & team))
	    return PLUGIN_CONTINUE
    msg_team_cant_buy(id, team)
    return PLUGIN_HANDLED
}
/* *********************************************  ***** Stocks *********************************************  ****** */
stock get_user_teamid(id) {
    new tchar[2]
    get_user_team(id, tchar, 1)
    switch (tchar[0]) {
	    case 'T': return 1
	    case 'C': return 2
    }
    return 0
}
stock msg_team_cant_buy(id, team) {
    message_begin(MSG_ONE, TEXT_MSG_ID, {0, 0, 0}, id)
    write_byte(BIT_CENTER_TEXT)
    write_string(MESSAGE_TEXT[team])
    message_end()
}
/* *********************************************  ******* EOF *********************************************  ******* */

Dopisz do amxx.cfg
amx_team_nobuy 1
  • +
  • -
  • 0

#3 czlowieczek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:lo9ool
Offline

Napisano 27.01.2013 15:55

ale chodzi mi o to ze w ogóle nie dostaja broni
  • +
  • -
  • 0

#4 FD^GoD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:NDG
Offline

Napisano 27.01.2013 15:58

No , a co to jest , przecież widzisz , że w ogóle nie dostają broni ....
  • +
  • -
  • 0

#5 czlowieczek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:lo9ool
Offline

Napisano 27.01.2013 16:02

nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#6 Maati

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Tak gdzie cie NI ma
Offline

Napisano 28.01.2013 13:35

działa!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych