KAZDA KLASA BEDZIE MIALA FRAKCJE
Animowy : Ma ubranie wroga ; Nie slychac jego krokow ---- M4
HP : 100
kondycha : 25
wytrzymalsoc : 15
inteligencja : 5
Bronie:M4
Myśliwy :125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:scout
Grabarz : Posiada AK47 oraz M4
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:AK47 ; M4
Odlotowy Terrorysta : Potrafi otworzyć drzwi nabojami
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: M4
Zwinny Nozownik : Natychmiastowe zabicie z Noza [PPM] ; Jest szybki ; 1/8 deagle
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: deagle
Kaskader : Posiada 5 spadochronów
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: MP5
Dziadek z M4 : Posiada M4 + 10 obrazen z niego
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: M4
Babcia z AK47 : Posiada AK47 + 10 obrazen z niego
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: AK47
Kameleon : Posiada Ubranie Wroga ; 1/3 na odrodzenie sie u wroga
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: AK47
Expert : Za zabicie dostaje +30 exp ; w polowe niewidoczny
Inteligencja: 15
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: M3
AntyNozownik : Jest odporny na klase "Zwinny Nozownik"
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie: M4