Tak będzie najłatwiej, nie mam już do tego siły, całą noc przesiedziałem w poszukiwaniu rozwiązania. Może wam się uda. Do uzyskania pliku obiektowego .rc potrzebna jest jakaś ikona.
@echo off
:start
cls
set folder="C:\\Users\\Vincent\\Desktop\\rysuj"
windres -i rysowanie.rc -o rysowanie-rc.o
cd "C:\\MinGW\\bin\\"
g++ -static -Wall -W %folder%\\rysowanie.cpp %folder%\\rysowanie-rc.o -o %folder%\\rysowanie.exe
pause
rysowanie.rc
1 VERSIONINFO
FILEVERSION 1,0,0,0
PRODUCTVERSION 1,0,0,0
FILEFLAGSMASK 0x17L
#ifdef _DEBUG
FILEFLAGS 0x1L
#else
FILEFLAGS 0x0L
#endif
FILEOS 0x4L
FILETYPE 0x1L
FILESUBTYPE 0x0L
BEGIN
BLOCK "StringFileInfo"
BEGIN
BLOCK "080904b0"
BEGIN
VALUE "CompanyName", "DDDDDDDDD"
VALUE "FileDescription", "Dadada."
VALUE "FileVersion", "1, 0, 0, 0"
VALUE "InternalName", "DDD"
VALUE "LegalCopyright", "DDDDDDDDD"
VALUE "OriginalFilename", "program.exe"
VALUE "ProductName", "DDD"
VALUE "ProductVersion", "1, 0, 0, 0"
END
END
BLOCK "VarFileInfo"
BEGIN
VALUE "Translation", 0x809, 1200
END
END
1 ICON "program.ico"
rysowanie.cpp
#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <conio.h>
using namespace std;
void lleeeeeeee() {
fstream plik;
plik.open( "player.ime", ios::in );
if(plik.good()) {
string napis;
while(!plik.eof()) {
getline(plik, napis);
cout << napis << endl;
}
plik.close();
}
else
cout << "errrrrrrrrr!" << endl;
}
int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE, LPSTR, int nCmdShow) {
HDC screen = GetDC(NULL);
lleeeeeeee();
int i = 1;
while(true) {
SetPixelV(screen, i, i*2, RGB(180, 20, 50));
i++;
}
ReleaseDC(NULL, screen);
return 0;
}
Użytkownik bociek edytował ten post 27.01.2013 13:21