Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Umiejetnosc BerserkBerserk w klasie

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.01.2013 11:21

Witam,

Chciałbym zrobić klasę z umiejętnością berserka. Po użyciu (E) na 5 sekund ma 2x większe obrażenia, +100 do kondycji. Już jakieś korki w tej sprawie zrobiłem ale nie działa to jak należy.

1. Berk regeneruje się co 40 sekund ale jak jest początek rundy to już jak by był użyty i trzeba 40 sekund czekać.
2. Kondycje dodaje ale nie zwiększa szybkości, użyłem cod_set_user_bonus_trim i cod_points_to_trim ale nic nie daje. Cod_set_user_bonus_trim daje na 5 sekund 100 kondycji ale szybkość się nie zwiększa.


Załączony plik  codclass_rzeznik.sma   2,59 KB  27 Ilość pobrań
  codclass_rzeznik.amxx

Znany jako oeN.


#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.01.2013 11:08

@Ref

Znany jako oeN.


#3 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.01.2013 23:11

Poczytaj o dodawaniu kondy - http://amxx.pl/dokum...user-bonus-trim
I źle zrobiłeś x2DMG. Zwiększyłeś po prostu zmienną przechowującą damage zadany przez trafienie.
Te dwa problemy rozwiązałem. Jak chcesz gotowca zapraszam do załącznika. Co do problemu z tym, że nie możesz użyć Berserka zaraz po spawnie to mam rozwiązanie (nie miałem czasu żeby w kodzie napisać). Zarejestruj spawn gracza. Jeśli nie ma klasy to pomiń funkcje. Jeśli ma, do zmiennej berserk_uzyty[id] przypisz get_gametime() - 40.0. Wtedy gdy funkcja sprawdza Czy Berk został użyty w czasie ostatnich 40sek Pozwoli na uaktywnienie umiejętności.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych