Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dwoma klasami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SKCr0well

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:99
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 25.01.2013 20:35

Siemanko , mam pewien problem z dwoma klasami.
Pierwsza klasa: Straszy Szeregowy , po pierwszej rundzie traci on swoja gravitacje .Chcę aby miała cały czas gravitacje.

SMA:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Starszy Szeregowy";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i 40 kamuflazu na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_P228|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_AUG| 1<<CSW_SMOKEGRENADE
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.1", "Cr0well");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}



A druga klasa to Konspirant , i powinien mieć 1/8 na odbicie pocisku a odbija prawie każdy

SMA:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Konspirant";
new const opis[] = "1/8 na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cr0well");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{


if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(random(8))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}


Za zrobienie dobrze będą plusiki :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.01.2013 21:02

W Starszym Szeregowym wszystko jest dobrze. Sprawdź czy inna klasa nie ma zmienionej grawitacji, może ona buguje.
Klasa Konspirant:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Konspirant";
new const opis[]    = "1/8 na odbicie pocisku";
new const bronie    = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Cr0well");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{


if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
  return HAM_IGNORED;

if(random_num(1,8)!=1)
  return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych