Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Połączenie funkcji 2 rozgrzewek.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SilentKiller

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:;)
Offline

Napisano 23.01.2013 18:33

Witam

Mam do was prośbę. Chciałbym do jednego pluginu dodać funkcję z drugiego pluginy...w czym rzecz.... mam rozgrzewke na deagle i karabiny lecz nie w nie info o rozgrzewce....prosiłbym o dodanie takiego info wraz z odliczanie......ale bardziej mi zzależy aby to info w hudzie dodać z tego drugiego pluginu....próbowałem robić sam lecz przy komplilacji wyskakuje 14 błędów:D

Rozgrzewka

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:AutoRR = true
new bool:heArena = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nutka.mp3" || Nazwa Twojej piosenki.
new rr_karabin
new rr_restart

public plugin_init() {
    register_plugin("rozgrzewka by lisek", "1.0", "lisek")
    register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C")
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
    rr_karabin=register_cvar("rr_karabin", "0",FCVAR_ARCHIVE) 
    rr_restart=register_cvar("rr_restart", "60", FCVAR_ARCHIVE)
}

public switchweapon(id)
{
    if (!heArena)
    return PLUGIN_CONTINUE
    new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
    new cvar=get_pcvar_num(rr_karabin)
    if (weapon == CSW_GLOCK18 && cvar==1)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "weapon_ak47");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato")
          
     }
        else if (weapon == CSW_USP && cvar==1)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "weapon_m4a1");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato")
    }
        else if (weapon == CSW_USP)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae")
    }
    else if (weapon == CSW_GLOCK18)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae")
    }
    
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public restart_time()
{
    if (AutoRR==true)
    {
    
    heArena = true
    pause("ac","antirusher.amxx")
        pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx");
    set_task(get_pcvar_float(rr_restart), "restart_map",0)
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
}
}
public restart_map()
{
    if (AutoRR==true)
        {
        set_cvar_float("sv_restart",1.0)
        heArena = false
        unpause("ac","antirusher.amxx")
        unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
        set_task(2.0,"hudmess_show",0)
        client_cmd(0,"stopsound")
        
        
        }
}

public hudmess_show()
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.23, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Koniec rozgrzewki! Zyczymy milej gry")
}

public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

PLugin 2

#include 
#include 

#define PLUGIN "RozgrzeFka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

new gBuyCommands[][] = 
{
"usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47", 
"galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
"sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
"autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
"buyammo1", "buyammo2"
}

new bool:on = false;

new czas = 60
new pokaz_czas

new cR
new cG
new cB

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    cR = random_num(0, 255)
    cG = random_num(0, 255)
    cB = random_num(0, 255)
    
    set_task(1.0, "StartRozgrzewka", 8188, "", 0, "b") // Startuje rozgrzewke po 1 sekundzie od rozpoczecia mapy
    
    for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)
        register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")
}

public BlockBuyCommands(id)
{
    if (!on)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_PreThink( id )
{
    if(on) {
        give_item(0, "weapon_deagle")
        give_item(0,"ammo_50ae")
        give_item(0,"ammo_50ae")
        give_item(0,"ammo_50ae")
        give_item(0,"ammo_50ae")
        give_item(0,"ammo_50ae")
    }
}

public StartRozgrzewka()
{
    on = true;    
    pokaz_czas = czas

    set_hudmessage(cR, cG, cB, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
    show_hudmessage(0,"==================^n* *  RESTART ZA: %i sec  * *^n==================", pokaz_czas) 
    czas--
    
    set_task(0.1, "PlayMuza")
    
    set_task(60.0, "Restart3")
    set_task(61.0, "Restart2")
    set_task(62.0, "Restart1")

}

public PlayMuza()
{
    client_cmd(0, "stopsound")
    client_cmd(0, "mp3 stop")
    client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/rozgrzewka.mp3")
}

public Restart3()
{
    remove_task(8188)
    set_hudmessage(cR, cG, cB, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(0, "***********^n! Trzy !^n***********")
}

public Restart2()
{
    set_hudmessage(cR, cG, cB, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(0, "***********^n! Dwa !^n***********")
}

public Restart1()
{
    set_hudmessage(cR, cG, cB, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(0, "***********^n! Jeden !^n***********")
    
    set_task(1.0, "RestartRound")
}

public RestartRound()
{
    on = false;
    
    server_cmd("sv_restartround 1")
    
    set_hudmessage(cR, cG, cB, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
    show_hudmessage(0, "**************^n! Milej GRY !^n**************")
}

public plugin_precache()
    precache_generic("sound/misc/rozgrzewka.mp3")


Zależy mi dodaniu info o rozgrzewce i odliczanie z tego drugiego pluginu(jego końcówka) oraz na usunięciu z tego odliczania odgrywania muzyki......muzyka ma leciec od poczatku do konca z tego 1 pluginu....

Pozdrawiam z dzięki za pomoc...

Użytkownik SilentKiller edytował ten post 23.01.2013 18:41

  • +
  • -
  • 0

#2 SilentKiller

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:;)
Offline

Napisano 24.01.2013 16:49

Podejmie się ktoś?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych