Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 majster11

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Grzesiu
  • Lokalizacja:Kłopotów
Offline

Napisano 22.01.2013 19:59

1.Klasa: Kozak[P] - to p ma znajdowac sie w niku
Int: 0
Hp: 20
Wytrz. 0
Kondycha: 150
Bronie:Brak

Opis. 1/1 z noża na nożu nie widzialny, bardzo szybki , apteczka, 2 skoki

Premium :ADMIN_LEVEL_H

2.Minator
int:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:20
szybkosc:30

Bronie :m5 +10dmg z niej i posiada 1 miny

Opis: 10 obrazen wiecej z m5 i posiada 1 miny

3.MistrzDGL
Int. 5
Hp. 30
Wytrz. 0
Kondycha. 20

Bronie:deagle

Opis: Ma dgl i 1/7 na natychmiastowe zabicie z niego.ma 60% widzialnosci

Użytkownik majster11 edytował ten post 22.01.2013 20:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 22.01.2013 20:06

Kozak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Kozak[P]";
new const opis[] = "1/1 z noża na nożu nie widzialny, bardzo szybki , apteczka, 2 skoki";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kozak[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}



Minator

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Minator";
new const opis[] = "m5 +10dmg z niej i posiada 1 miny";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_min_gracza[id] = 1;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}


MistrzDGL

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "MistrzDGL";
new const opis[] = "Ma dgl i 1/7 na natychmiastowe zabicie z niego.ma 60% widzialnosci ";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);

ilosc_min_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 7) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}


  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#3 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 22.01.2013 22:46

Z generatorem klas to każdy by umiał klasę zrobić :)

PS: Sorki za spam :/

Użytkownik BsK edytował ten post 22.01.2013 22:47


#4 KRYCHA!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko0.
Offline

Napisano 22.01.2013 23:15

Pudliszka! Do chu**, nie bierz się za coś, czego nie umiesz!
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>> Dołączona grafika

* Robię klasy na zamówienie. Jedna klasa 1zł ( przelewem ). Zainteresowany? Pisz na GG: 36471393 Gwarantuję jakość i działanie, jeżeli nie, naprawa lub zwrot pieniędzy.
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).

#5 CR4ATOR

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2013 23:31

Minator

Hehe tak szczerze to nawet nie sprawdzalem jej kodu zreszta w generatorze to kazdy umie robic:p

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG :)


#6 majster11

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Grzesiu
  • Lokalizacja:Kłopotów
Offline

Napisano 23.01.2013 12:35

jeszcze kozaka
  • +
  • -
  • 0

#7 KRYCHA!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko0.
Offline

Napisano 23.01.2013 17:15

Proszę kozak :P :

Załączone pliki


Użytkownik KRYCHA! edytował ten post 23.01.2013 17:18

  • +
  • -
  • 0

Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>> Dołączona grafika

* Robię klasy na zamówienie. Jedna klasa 1zł ( przelewem ). Zainteresowany? Pisz na GG: 36471393 Gwarantuję jakość i działanie, jeżeli nie, naprawa lub zwrot pieniędzy.
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).

#8 majster11

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Grzesiu
  • Lokalizacja:Kłopotów
Offline

Napisano 23.01.2013 20:07

dalej zle on ma byc niewidzialny podczas kucania z nozem :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 23.01.2013 20:23

Nie sprawdzałem czy działa ale masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 KRYCHA!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko0.
Offline

Napisano 23.01.2013 21:43

Przepraszam bardzo, ale tam nigdzie nie wspomniałeś, że podczas kucania :P

@up
działa na 100% bo z generatora, więc wiesz :P
na przyszłość: amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0

Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>> Dołączona grafika

* Robię klasy na zamówienie. Jedna klasa 1zł ( przelewem ). Zainteresowany? Pisz na GG: 36471393 Gwarantuję jakość i działanie, jeżeli nie, naprawa lub zwrot pieniędzy.
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).

#11 majster11

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Grzesiu
  • Lokalizacja:Kłopotów
Offline

Napisano 23.01.2013 22:09

ostatio robilem i mi nie dziala z generatora :(
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych