Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieznany moduł


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kam7

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 02.05.2009 23:23

Co to jest za moduł?

#include <ns>

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.05.2009 23:28

A do czego zmierzasz ?
  • +
  • -
  • 0

#3 kam7

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 03.05.2009 00:01

mam w pewnym pluginie takie cos

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ns>

i nie znam tego ns, wiec plugin nie zadziała jak go nie będę miał na serwie;/


chodzi o ten plugin http://www.nsmod.org...?showtopic=5390
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2009 00:20

Przykładowo moduł amxmisc pozwala na dodanie do kodu funkcji dot. muzyki, formatów itp. Moduł fun odpowiada za wszelkiego rodzaje dodatkowego życia, ekwipunku itp. Rozumiesz?

O tym autorskim module masz np. tutaj: http://www.nsmod.org...?showtopic=6587

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.05.2009 12:24

To moduł obsługujący moda Natural Selection, tak jak do Counter Strike masz:
#include <cstrike>
tak funkcje tego moda są w bibliotece
#include <ns>

  • +
  • -
  • 0

#6 kam7

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 03.05.2009 20:16

Czyli ten moduł nie jest do cs 1.6?
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.05.2009 21:01

Zasadniczo jest dla gry Natural-Selection.

Możliwe jednak, że używa funkcji, które mają swoje odpowiedniki w . Trzeba sprawdzić źródło i pozmieniać. Dziś już nie dam rady, jutro mogę spróbować przenieść do CSa.
  • +
  • -
  • 0

#8 kam7

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 04.05.2009 02:04

konkretnie to chodzi mi o ten skrypt http://www.nsmod.org...showtopic=10809

cos ala'avatary, ale mi nie dziala bo dopiero sie teraz dowiedzialem ze to jest do innej gry. Czy w ogóle mozna takie cos z flagami napisac do CS?
  • +
  • -
  • 0

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.05.2009 12:43

Heh, plugin nie korzysta z żadnej funkcji modułu , więc usuń i skopiluj. Powinien działać z CS`em. Korzysta z uaktualnionej wersji wiadomości ScoreInfo, więc jeśli nie będzie działać nawet na największej rozdzielczości to potrzebny jakiś update bibliotek.
  • +
  • -
  • 0

#10 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.05.2009 00:45

Wiadomość ScoreInfo w CS nie posiada 10 parametrów.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych