Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa kuszownik

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.01.2013 17:19

Witam,

Mam problem z klasą kuszownik z tego tematu:
http://amxx.pl/topic/64335-kuszownik/
Otóż problem polega w tym że strzały nie zadają obrażeń i po strzale w ścianę odbijają się a nie wbijają.

Spoiler


@Down
:facepalm2:

Załączony plik  lucznik.sma   3,59 KB  63 Ilość pobrań
  lucznik.amxx

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 21.01.2013 17:30

Znany jako oeN.


#2 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2013 17:27

Nie jestem pewien ale chyba powinieneś zrobić to tak:
To:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
		}
		remove_entity(ent);

Zmienić na:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 40);
		}
		remove_entity(ent);


...attacker, float(hp), ILOSC_DMG);


Nie zapewniam że jest to dobrze zrobione, bo mało się znam, ale zobacz, może pomoże. :)
  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#3 Guci0

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:rzysiek
  • Lokalizacja:konradowow
Offline

Napisano 21.01.2013 17:39

moim zdaniem:
To:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);

Zmienić na:


ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 100);
}
remove_entity(ent);


...attacker, float(hp), ILOSC_DMG);

#4 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2013 18:20

Gościu, nie musisz kopiować moich postów. Chyba każdy wie o co chodzi, autor ustawi sobie dmg takie jakie chce. (up)

Użytkownik Guzik edytował ten post 21.01.2013 18:21

  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.01.2013 20:32

Oby dwaj sobie równi... Może lepiej niech wypowie się ktoś bardziej znany.

Znany jako oeN.


#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.01.2013 22:59

Więc zobacz, wytłumaczę:
W plugin_init masz linijkę:
register_touch("Strzala", "*" , "DotykBeltu");
Resejstruje ona dotyk obiektu o nazwie Strzala. Gdy ten obiekt czegoś dotknie wywołuje się funkcja DotykBeltu (która jest w pełni dobrze napisana).
Teraz wskażę błąd. W funkcji public StworzBelt(id) znajdź linijkę
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
Tutaj rejestrujesz nazwę obiektu którym, w tym przypadku, strzelasz.
Nawiązując do register_touch, zarejestrowałeś dotyk obiektu Strzala, A klasa strzela obiektami Belt. Wystarczy zmienić na tą samą nazwę, skompilować i będzie działało.
  • +
  • -
  • 1

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.01.2013 15:45

Jak zwykle szczegóły... :mur:
Dzięki.

Kolejne pytanie. Czy cod_inflict_damage tutaj zadziała? Chodzi mi o podstawowe 50 obrażeń + INT.

Znany jako oeN.


#8 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.01.2013 17:46

Tak, wystarczy wpisać odpowiednio zmienne.
PS. Jak nie rozumiesz tego co napisałem wcześniej, dam gotowca.
  • +
  • -
  • 0

#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.01.2013 19:38

Spokojnie. Takie rzeczy to dla mnie pestka. Tylko tak jak pisałem wcześniej, nie zauważyłem po prostu tego szczegółu. Z obrażeniami też dałem sobie radę.

Do zamknięcia.

Znany jako oeN.


#10 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.01.2013 23:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych