Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Knockback Z Broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_kubek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.01.2013 21:42

Witam, wskazałby mi ktoś, co należy poprawić w tej funkcji:


public bacon_traceattack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype)
{
if(!is_user_zombie(victim) || !get_pcvar_num(cvar_knockback2)
|| !(damagetype & DMG_BULLET) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED

static Float:velocity[2][3]
pev(victim, pev_velocity, velocity[0])
xs_vec_copy(velocity[0], velocity[1])

xs_vec_mul_scalar(direction, damage, direction)
xs_vec_mul_scalar(direction, get_pcvar_float(cvar_power[WEAPONS:get_user_weapon(attacker)]), direction)
xs_vec_add(direction, velocity[0], velocity[0])
velocity[0][2] = velocity[1][2]
set_pev(victim, pev_velocity, velocity[0])

return HAM_IGNORED
}

Aby odrzut nie zatrzymywał gracza (tak to wygląda, jakby któraś z funkcji próbowała go wbić w ziemie :D)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych