Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.01.2013 21:43
1. Generał dywizji- 100dmg+int, posiadasz 1hp
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
#2
Napisano 19.01.2013 22:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Burza Muzgów"; new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000); } public cod_perk_disabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000); }
Skompiluj sobie.
Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma
Sekret Wiertary
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Sekret Wiertary"; new const perk_desc[] = "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP."; new bool:ma_perk[33]; new xxx[33][31] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 8 ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 0 ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 22:12
#4
Napisano 19.01.2013 22:20
Vezkin, nie jestem ułomem, to akurat potrafie. W sumie nie bez powodu na stronie jest kompilator
#5
Napisano 19.01.2013 22:28
Rusher
Masz ZabawkeOsamy i się pobaw
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_M3); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_M3); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
#include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zabawka Osamy"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_ka47); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_ak47); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
Masz ZabawkeOsamy i się pobaw
#6
Napisano 19.01.2013 22:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Metalowe naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś!
#7
Napisano 20.01.2013 09:49
#include #include #include #include new const perk_name[] = "Betonowe cialo" new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy." new bool:ma_perk[33] new bool:uzyl[33] = false new bool:uzyte[33] = false public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn") } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false } public cod_perk_used(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id]) { uzyl[id] = true uzyte[id] = true set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1) } } public Koniec(id) { uzyl[id] = false } public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this]) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } public Spawn(id) { uzyl[id] = false uzyte[id] = false }
Użytkownik eMeZz edytował ten post 20.01.2013 09:53
#8
Napisano 20.01.2013 09:53
Ma od KABUM bledow, ale naprawie sobie. dzięki
Użytkownik CheQ edytował ten post 20.01.2013 10:20
#9
Napisano 20.01.2013 18:05
Pmorze mi ktoś?
#10
Napisano 20.01.2013 18:07
W sumie, żeby nie robić niepotrzebnego nowego tematu to umieszczę tutaj jeszcze pare perków, które można zrobić. Z góry dziekuje.
.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować
.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY , 01.02.2023 perk |
|
|
||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09 , 28.01.2023 perk |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg , 23.07.2021 cod mod, nowy, cod, cs, 1.6, perk i 1 więcej |
|
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj , 14.07.2021 perk |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen , 18.11.2020 perk |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych