Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie da się skomplikować


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 knopers666

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 00:02

Witam ostatnio chciałem dodać dodatkową komendę do pluginu, ale nie chce działać."Googlowałem" i próbowałem przez chyba godzinę.To jest kod:
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#define PLUGIN_VERSION "v1.0"
public Plugin:myinfo =
{
name = "ZM Kit",
author = "Knopers",
description = "Plugin dla snickersa",
version = "PLUGIN_VERSION",
url = ""
};
public OnPluginStart()
{
CreateConVar("sm_zmkit", PLUGIN_VERSION, "version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
PrintToServer("[Knopers]Plugin wlanczony");
RegServerCmd("say !kit", Command_Test);
}
public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) > 1) )
{
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
  GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade");
  GivePlayerItem(client, "item_nvgs");
  PrintToChatAll("\x03[KIT]\x01Granaty dodane");
}
}
public Action:Command_Test(client, args)
{
if (IsClientInGame(i) && IsPlayerAlive)
{
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
    }

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 00:16

Pokaż errory.
  • +
  • -
  • 0

#3 knopers666

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 00:22

C:\srcds\css\cstrike\addons\sourcemod\scripting>spcomp knopers.sp

SourcePawn Compiler 1.5.0-dev+3742

Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase, ©2004-2008 AlliedModders, LLC



knopers.sp(20) : error 100: function prototypes do not match

knopers.sp(36) : error 017: undefined symbol "i"



2 Errors.

Kawon (19.01.2013 01:11):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#4 kukla1910

    Profesjonalista

  • Przedstawiciel Firmy

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.01.2013 00:53

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

dodałeś te moduły do lokalnego kompilatora?
  • +
  • -
  • 0

#5 knopers666

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 01:12

Ja kompiluj w cmd za pomocą komendy spcomp.Jak mogę dodać taki moduł ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.01.2013 01:37

błąd masz tutaj w kodzie:

if (IsClientInGame(i) && IsPlayerAlive)

zamień na:

if (IsClientInGame(client) && IsPlayerAlive(client) )


i zmień:

RegServerCmd("say !kit", Command_Test);

na:

RegConsoleCmd("say !kit", Command_Test);


I możesz to skompilować kompilatorem www na amxx.pl - http://amxx.pl/source-kompilator/
  • +
  • -
  • 1

#7 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.01.2013 01:43

Kawon (11 minut temu):
czemu dział Scripting SM ?

Czemu dział Amx?

Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


Użytkownik mikrus edytował ten post 19.01.2013 01:46

  • +
  • -
  • 1

#8 knopers666

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 12:04

Dało się skompliować, ale nie ma zamierzonego efektu, gdy ktoś wpisze !kit nic się nie dzieje :/
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#define PLUGIN_VERSION "v1.0"
public Plugin:myinfo =
{
name = "ZM Kit",
author = "Knopers",
description = "Plugin dla snickersa",
version = "PLUGIN_VERSION",
url = ""
};
public OnPluginStart()
{
CreateConVar("sm_zmkit", PLUGIN_VERSION, "version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
PrintToServer("[Knopers]Plugin wlanczony");
RegConsoleCmd("say !kit", sm_kit);
}
public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) > 1) )
{
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
  GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade");
  GivePlayerItem(client, "item_nvgs");
  PrintToChatAll("\x03[KIT]\x01Granaty dodane");
}
}
public Action:sm_kit(client, args)
{
if (IsClientInGame(client) && IsPlayerAlive(client) )
{
  GivePlayerItem(client, "weapon_p90");
    }

}

  • +
  • -
  • 0

#9 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.01.2013 15:29

Sprawdz powinno działać:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#10 knopers666

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 15:38

Już zrobiłem, wystarczyło zmienić:
RegConsoleCmd("say !kit", sm_kit);
na
RegConsoleCmd("sm_kit", sm_kit);
Dziękuje wszystkim za pomoc.Temat do zamknięcia.

Użytkownik knopers666 edytował ten post 19.01.2013 15:41

  • +
  • -
  • 0

#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 19.01.2013 17:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych