Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Tajniak NA GIBKO

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 rogal199

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 18.01.2013 19:46

Tajniak
MP5 usp
zdrowie 50
kondycja 10
wytrzymalosc 10
inteligencja 5
Posiada bezlik ammo, stroj wroga, 1/5 szansy na odrodzenie się u wroga.
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#2 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.01.2013 19:52

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Ma 2 mini i przebranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 14;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};   
new const frakcja[] = "";

   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
ZmienUbranie(id, 0);
)
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Nie jestem pewna czy działa
  • +
  • -
  • 1

#3 rogal199

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 18.01.2013 19:56

To jest Szpieg, a nie Tajniak ;]
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#4 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.01.2013 19:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
           
new const nazwa[]   = "Tajniak";
new const opis[]        = "Ma 2 mini i przebranie wroga";
new const bronie        = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 14;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};   
new const frakcja[] = "";

   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
ZmienUbranie(id, 0);
)
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
           
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
        continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}


I zapisz w notatniku pod nazwą codclas_tajniak.sma
I będzie dobrze chyba :D
  • +
  • -
  • 0

#5 rogal199

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 18.01.2013 22:44

To nie jest zgodne z moim opisem.....................
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.01.2013 08:31

To sobie zmien
New const opis = "" miedzy apostrofami wpisz opis swoj...
  • +
  • -
  • 0

#7 rogal199

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 19.01.2013 09:19

Tajniak ma miec przebranie wroga szanse na odrodzenie sie u wroga i bezlik ammo.
Ania ty dajesz szpiega co byl w innym temacie z minami i w ogóle
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#8 rogal199

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 19.01.2013 11:37

Ref
Tajniak
MP5 usp
zdrowie 50
kondycja 10
wytrzymalosc 10
inteligencja 5
Posiada bezlik ammo, stroj wroga, 1/5 szansy na odrodzenie się u wroga.

Ref
Tajniak
MP5 usp
zdrowie 50
kondycja 10
wytrzymalosc 10
inteligencja 5
Posiada bezlik ammo, stroj wroga, 1/5 szansy na odrodzenie się u wroga.
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#9 eMeZz

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2013 11:41

proszę bardzo

Załączone pliki



#10 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 11:52

Rogal, wybacz.
Mam pootwierane 10 stron z prośbami o klasę i czasami myle gdzie, co i jak.
Następnym razem, gdy będziesz chciał klasę/perk do CI napiszę odpowiednio.
  • +
  • -
  • 0

#11 rogal199

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Krotoszyn
Offline

Napisano 21.01.2013 20:50

Do zamknięcia
CoD MoD MegaWyk**wistyServer
Niskie pingi, doświadczona administracja,
IP serwera : 91.204.163.92:27015

Ilość: slotów: 32

#12 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.01.2013 16:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych