Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic klasę z bazowym Hp

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Puni07

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 18.01.2013 19:21

Witam chodzi mi o bazowe hp tak jak było w starym cod że gdy klasa miała bazowe hp 140 to w zyciu nie było 20 lub 40 pkt tylko all 0 gdy sie zaczynało grać czy jest taka mozliwosc zrobienia takich klas na nowym cod mod ??

Użytkownik Puni07 edytował ten post 18.01.2013 19:22

  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 19.01.2013 11:56

Jest taka możliwość, ale o wiele prostszym sposobem jest dodanie iluś tam punktów życia na start, tak po prostu. W ten sposób klasa będzie miała na przykład na start: 40 punktów w życie czyli 140 przy spawnie. A limit statystyki i tak się nie zmieni.
  • +
  • -
  • 0

#3 Puni07

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 19.01.2013 12:36

Przykład z generatora klas
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Eko";
new const opis[]    = "Posiada m4 deagle wszystkie granaty zdrowie 140 kondycja 20 inteligęcja 10 wytrzymałość 10";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    cs_set_user_nvg(id, 1);
    cs_set_user_defuse(id, 1);

}


i jak teraz zrobić aby nie poziadał żadnych punktów i aby to było bazowe czyli dodałem tą klase gracz zaczyna grać nia i ma po 0 pkt w kazdym [życie , inteligęcja, wytrzymałość, kondycja]

bo robie coda 201 lvl i chce ograniczenia dać na zycie i inteligęcję
  • +
  • -
  • 0

#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 19.01.2013 22:34

To JEST bazowe.Gracz nie może tego zmienić (chyba o to ci chodzi). Poza tym te wartości nie wpływają na limit statystyki. Czyli jak masz limit 1000 w życie a klasa ma "bazowe" czyli:
new const zdrowie = 40;
to jej maksymalna ilość punktów życia w statystyce to 1040.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych