Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[ANY] Full Cronjob Plugin [Execute commands on time intervals]

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 17.01.2013 02:59

Full Cronjob Plugin

DescriptionThis Plugin allows you to create up to 120 cronjobs.With cronjobs you can execute commands on pre defined time intervals.The Cronjobs can execute three types of commands:
  • Server Console CommandsExecute commands on the server console
  • System CommandsExecute commands on the shell
  • Player CommandsPlayers on the server execute a command
The output of the cronjobs can be logged to the logfiles!Sourcecode can be found on Github

How to add cronjobs

Taken from "cfg/cronjobs.txt": Quote: // * * * * * typ executing command// - - - - - -// ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦// ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ +---- typs are: console(Server Command), system(System Command), player(Player Console)// ¦ ¦ ¦ ¦ +---- Weekday (0-7, Sunday is 0 or 7)// ¦ ¦ ¦ +------ Month (1-12)// ¦ ¦ +-------- Day (1-31)// ¦ +---------- Hour (0-23)// +------------ Minute (0-59)//// Allowed Syntaxes:// * = All, Wildcard// */x = Every x min/hour/day/month/weekday// x-y = From x to y// x,y,z = On x, y and z//// Examples://// Loads a Plugin on every 15. of the Month and unload it on the 16. again// 0 0 15 * * console sm plugins load myplugin// 0 0 16 * * console sm plugins unload myplugin//// Makes a Backup of the server every three hours// * */3 * * * system tar zcvf backup.tar.gz "/home/user/server"//// Every player say: Why am i writing? At 15.20, 15.40, 16.20, 16.40, 17.20, 17.40, 20.20 and 20.40// 20,40 15-17,20 * * player say "why am i writing ?"//// More examples here: http://www.thesitewi...-cron-job.shtml//// Just write your Cronjobs below this Line!

How to install

To use system commands you need the System2 Extension!Just download the "cronjob.zip", extract it and put the "cfg" and "addons" folder to the gamdir of your server.Edit the "cfg/cronjobs.cfg" and "cfg/cronjobs.cfg".Restart your server or change your map or load it with "sm plugins load cronjobs".GreetzPopoklopsi Attached Files Dołączona grafika Cronjob.zip (14.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych