new Float: aim[2][3]
new Float: dif
entity_get_vector(ofiara, EV_VEC_v_angle, aim[0])
entity_get_vector(atakujacy, EV_VEC_v_angle, aim[1])
if(aim[0][1]<0) aim[0][1]+=360.0
if(aim[1][1]<0) aim[0][1]-=360.0
if(aim[0][1]>aim[1][1]) dif = aim[0][1]-aim[1][1]
else dif = aim[1][1]-aim[0][1]
Mamy taki sobie kod i aby zdefiniować go wystarczy niby
if(dif>90){
Lecz niestety nie działa. Ciekawe jest to, iż jak dodam przez new Float: aim[2][3] takie coś, lecz wyklucza to powyższą funkcje:
if(dif>90) return HAM_IGNORED;
To plugin wtedy łapie tą funkcje difa. Ktoś wie jak zrobić, aby zdefiniować to tak jak napisałem ?
Za pomoc jestem w stanie zapłacić (cena do uzgodnienia z osobą, która wie jak to zrobić)
Użytkownik kubek edytował ten post 16.01.2013 16:56