public EndRound()
{
for(new i = 0;i<33;i++)
{
Xdamage[i] = Damage[i];
}
SortFloats(Xdamage, 33, Sort_Descending);
for(new i = 0; i<33; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
{
continue;
}
static szName[32];
get_user_name(i, szName, sizeof(szName)-1);
floatround(Xdamage[i], floatround_floor);
if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 && floatround(Xdamage[0]) > 999)
{
client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName, floatround(Xdamage[0]) );
break;
}
}
}
Zamieniając to:
if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 && floatround(Xdamage[0]) > 999)
{
client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName, floatround(Xdamage[0]) );
break;
}
na:
if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 && floatround(Xdamage[0]) > 1.0)
{
client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName, floatround(Xdamage[0]) );
}
else if if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 && floatround(Xdamage[0]) > 999)
{
client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName, floatround(Xdamage[0]) );
break;
}
Jak zrobić, żeby to zadziałało ? Ponieważ działa tylko ta pierwsza funkcja licząca od 1.0 dmg.
Z góry dziękuje za pomoc
Użytkownik kubek edytował ten post 14.01.2013 20:07