W pliku głównym (SMA) moda, zmieniasz MAX_RANKS na liczbę rang (nie licząc specjalnych, jak np. Marszałek Polski)
#define MAX_RANKS 17
Następnie, w pliku const.inl edytujesz gRankName, dopisując kolejne rangi w cudzysłowiu i po każdej poza ostatnią dopisz na końcu przecinek.
new const gRankName[MAX_RANKS+5][] =
{
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General",
"Marszalek Polski"
};
Do tablicy gRankOrder dopisujesz kolejność rang.
new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+5] =
{
0.0,
1.0,
2.0,
3.0,
4.0,
5.0,
6.0,
7.0,
8.0,
9.0,
10.0,
11.0,
12.0,
13.0,
14.0,
15.0,
16.0,
7.5,
8.5,
15.5,
20.0
};
I do gRankXP liczbę doświadczenia potrzebnego do zdobycia nowego rankingu.
new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
};
Pomijając tutaj rangi specjalne.
Pamiętaj, że cvar
bf2_xpmultiplier zwielokrotnienia potrzebne doświadczenie do zdobycia nowej rangi.