Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] DeathMsg wykonuje się kilka razy

event deathmsg kilka dwa trzy razy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.01.2013 12:02

Jak w temacie, event DeathMsg wykonuje się 2 lub 3 razy.
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić aby wywołał się tylko raz?

public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_HANDLED

g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.01.2013 12:50

Jak wywołuje się 3 razy ?
Wyjaśnij

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.01.2013 13:02

Jak wywołuje się 3 razy ?
Wyjaśnij

A co tu dużo wyjaśniać?

Najprostszy chyba sposób to
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_CONTINUE

static id_graczy[2], Float:czas_zd;
new Float:current_time;

if(vid == id_graczy[0] && kid == id_graczy[1] && czas_zd > (current_time = get_gametime()))
return PLUGIN_CONTINUE;

id_graczy[0] = vid;
id_graczy[1] = kid;
czas_zd = current_time+0.2;

g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.01.2013 14:11

Nie działa, teraz wywołuje się zawsze 2 razy.
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.01.2013 14:13

Czyli robisz coś źle, bo u mnie taka blokada działa. Pokaż cały kod.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.01.2013 15:02

Funkcję DajBron wywołałem przez taska i działa. Dzięki za pomoc, można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.01.2013 15:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: event, deathmsg, kilka, dwa, trzy, razy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych