Mam otóż mały problem z weaponmodelem (p_). Chodzi dokładnie o to że potrzebuje dla zabawy zombie na mod JailBreak podmiany modela viewmodel (v_). Otóż mam taki CurWeapon
register_event("CurWeapon", "noz", "be", "1=1", "2=29");
public noz(id) {
model[0] = EV_SZ_viewmodel
model[1] = EV_SZ_weaponmodel
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(get_user_team(id) == 1 && !box_tt) {
entity_set_string(id, model[0], models[3])
entity_set_string(id, model[1], models[2])
}
if(get_user_team(id) == 1 && box_tt) {
entity_set_string(id, model[0], models[5])
entity_set_string(id, model[1], models[4])
}
if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, model[0], models[1])
entity_set_string(id, model[1], models[0])
}
if(get_user_team(id) == 2 && gZombie) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, Zombie_Noz)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
I gdy wpisuje w say /zombie wlacza się zabawa i zmienna gZombie, model ładnie się podmienia. Z modelem viewmodel nie ma problemu, ale z modelem weaponmodel jest taki problem, otóż jak widze obok siebie 2 osobe to zamiast nie mieć nic tylko sam model ma, weaponmodel z tego:
if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, model[0], models[1])
entity_set_string(id, model[1], models[0])// <<Ten
}
I otóż tu moje pytanie jak zablokować, że jeżeli zmienna gZombie jest włączona to blokuje powyższy weaponmodel
A dokładnie to wygląda tak:
Chodzi o tą pałke
Pozdrawiam