Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z weaponmodelem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 12.01.2013 01:03

Witam,

Mam otóż mały problem z weaponmodelem (p_). Chodzi dokładnie o to że potrzebuje dla zabawy zombie na mod JailBreak podmiany modela viewmodel (v_). Otóż mam taki CurWeapon

register_event("CurWeapon", "noz", "be", "1=1", "2=29");


public noz(id) {
model[0] = EV_SZ_viewmodel
model[1] = EV_SZ_weaponmodel

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(get_user_team(id) == 1 && !box_tt) {
entity_set_string(id, model[0], models[3])
entity_set_string(id, model[1], models[2])
}
if(get_user_team(id) == 1 && box_tt) {
entity_set_string(id, model[0], models[5])
entity_set_string(id, model[1], models[4])
}
if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, model[0], models[1])
entity_set_string(id, model[1], models[0])
}

if(get_user_team(id) == 2 && gZombie) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, Zombie_Noz)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


I gdy wpisuje w say /zombie wlacza się zabawa i zmienna gZombie, model ładnie się podmienia. Z modelem viewmodel nie ma problemu, ale z modelem weaponmodel jest taki problem, otóż jak widze obok siebie 2 osobe to zamiast nie mieć nic tylko sam model ma, weaponmodel z tego:

if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, model[0], models[1])
entity_set_string(id, model[1], models[0])// <<Ten
}


I otóż tu moje pytanie jak zablokować, że jeżeli zmienna gZombie jest włączona to blokuje powyższy weaponmodel

A dokładnie to wygląda tak:
Dołączona grafika

Chodzi o tą pałke

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych